2023-03-13 08:07Pressemeddelelse

Vind en tur til Maldiverne - Konkurrence for content creators

Visit Maldives Storytelling Conference 2023

Konkurrencen på de sociale medier er skudt i gang med 50+ Gratis ture til Maldiverne

Maldives Marketing & Public Relations Corporation (MMPRC/Visit Maldives) er glade for at kunne annoncere at konkurrencen på sociale medier om at udvælge 50+ deltagere til MMPRCs største begivenhed afholdt i Maldiverne i år, Visit Maldives Storytellers’ Conference 2023, nu er åben! Konkurrencen vil være åben fra 27. februar til 25. marts 2023.

Visit Maldives Storytellers’ Conference 2023, der afholdes fra 30. maj til 2. juni, samler 50+ indholds skabere fra hele verden til at "væve deres maldiviske historie" ved den største sammenkomst af rejseskribenter, journalister, bloggere, influencers og medieeksperter i ’Sunny Side of Life’ i år. Vi inviterer dem til at opleve og udforske vores ø-nation og udtrykke deres tanker gennem videoer, billeder, artikler og opslag på sociale medier. De mere end 50 kreative sjæle vil blive udvalgt gennem en konkurrence på sociale medier, der blev lanceret i 27. februar.

Visit Maldives Storytellers' Conference 2023 er stylet under vores 'Redefining MICE'-koncept; -med en afslappet atmosfære på stranden ved Crossroads Maldives. Nyd konferencen under palmer med tæerne i sandet, barfodet midt i havets endeløse blå og den strålende horisont. Deltagere på denne konference får mulighed for at deltage i interessante diskussioner med anerkendte internationale historiefortællere om relevante og trending emner, som f.eks. bæredygtig indsats inden for turisme, sociale mediers rolle i markedsføringskampagner og meget mere.

Deltagere på konferencen kan deltage i break out-sessioner, hvor de kan lære om bæredygtig turisme, maldivisk kultur, arv, og lære om Maldivernes fiskeri i gastronomi sessioner og meget mere. Konferencen vil også byde på pop-up boder af førende kunstnere i Maldiverne. Boderne vil fremvise autentiske maldiviske produkter og dygtigheden hos den talentfulde lokale håndværkere. Som afslutning på arrangementet er der arrangeret en gallamiddag for fortællere, foredragsholdere m.fl. VIP-gæster på Crossroads Maldives Beach Club med levende musik og mere.

I slutningen af konferencen får vinderne af konkurrencen på sociale medier unik mulighed for at fordybe sig i Maldivernes skønhed, oplevelser og gæstfrihed. De kan nyde det bedste af, hvad Sunny Side of Life har at tilbyde i henhold til deres foretrukne valg af aktiviteter. Deltagerne kan nyde oplevelser lige fra snorkling med mantaer og hvalhajer til vandsport, kulinariske ture, ø-hop og endda sandbanke-picnics. Sidelinjeoplevelserne vil udføres i følgende 8 forskellige regioner på Maldiverne, hver med sine særpræg, aktiviteter og oplevelser.

● Baa Atoll

● Dhaalu Atoll

● Laamu Atoll

● Ari Atoll

● Lhaviyani & Noonu Atoll

● Gnaviyani Atoll

● Malé Atoll

● Seenu Atoll

Sådan deltager du i Visit Maldives' Storytellers' Conference 2023 Social Media Competition

"Hvad er din drømmeferie på Maldiverne?"

De, der ønsker at blive inviteret til denne konference, skal skabe et unikt stykke indhold viser deres evner til at skabe indhold, mens de besvarer dette spørgsmål på deres sociale mediekonti (Facebook eller Instagram, eller begge dele!), og udfyld og indsend ansøgningsskemaet på vores hjemmeside storytellers.visitmaldives.com i henhold til retningslinjerne. For en komplet trin-for-trin guide til hvordan ansøg, besøg konkurrencesiden på vores hjemmeside.

Visit Maldives vil gennemgå indlæggene og vælge de 50+ bedste til at deltage i konferencen, hvor de vil have mulighed for at netværke med branchefolk og opleve Maldivernes skønhed på med egne øjne. Alle 50+ vindere vil blive inviteret til at deltage i Visit Maldives Storytellers’ Conference

2023, ligesom de vil få 3 dage og 2 nætter (eller dette kan variere) med autentiske oplevelser i 08 unikke regioner af Sunny Side of Life. Alle billetter, inklusive internationale flyvninger, indenlandske overførsler, overnatning og måltider vil blive leveret på FOC-basis.

For mere information, kontakt os venligst via dette link.

-SLUT-

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic vil som repræsentationsbureau inspirere folk til at rejse. Gennem PR, salgsaktiviteter og markedsføring hjælper vi globale brands inden for bl.a. turisme, livsstil, luftfart og hoteller med at nå vort mål. Via proaktive metoder, baseret på flere års praktisk erfaring fremhæver vi kundernes fordele, styrker deres omdømme og øger forretningen. Den nordiske rejsebranche er vores speciale. Vi skaber forbindelserne mellem vores kunder og den nordiske rejseindustri, rejsemedier og influencere. Vores hovedkvarter ligger i København, Norden er vores hjem, og verden er vores legeplads.

Christine Engen
CEO & Creative Director