2018-08-30 11:33Pressemeddelelse

The Bvlgari Resort Dubai indtager nordiske hovedstæder – med stærk salgsmission

null

The Bvlgari Resort Dubai indleder en kommerciel sales mission til Norge, Sverige, Finland og Danmark i efteråret. På de forskellige sales missions byder The Bvlgari Resort Dubai på et eksklusivt sneak peek ind i resortets magiske verden.

Italienske fornemmelser midt i Dubai

Resortet åbnede for små 9 måneder siden som et af de nyeste hoteller i perlerækken. The Bvlgari Resort Dubai er det første af sin slags med hele 158.000 m2 suveræn ekstravagance. Resortet blender på vellykket vis low key italiensk luksus med et skandinavisk islæt, der forstærkes af de arabiske rammer.

The Bvlgari Resort Dubai er placeret på Jumeira Bay – en menneskeskabt ø, formet som en søhest. Fra øen går den 300 meter lange bro til Dubai centrum og skaber en direkte forbindelse til bylivet. - En ægte urban oase.

Det arkitektoniske udtryk skiller sig markant ud fra Dubais høje skyskrabere. Med sine kun to-tre etager og stærke, italienske design, fornemmer man en genkendelighedens glæde som en middelhavsagtig landsby.

Alt-i-ét for feinschmeckeren

Værelser og villaer

Som gæst har man valget mellem 173 lejligheder med havudsigt og 15 private palæer, fordelt på 101 værelser og suiter, samt 20 villaer med egen pool, have og udsigt til vandet.

De seks boligblokke på resortet er alle vendt ud mod havet og væk fra det pulserende bycentrum. Stemningen overalt er derfor beroligende, og man glemmer snart tid og sted.

Yachtklub

Verdens første Bvlgari Marina og Yachtklub ligger som et enestående åndehul i hjertet af bugten, hvor udsigten går over bådehavnen med plads til 50 skibe.

Her genskabes Middelhavets charmerende atmosfære. Yachtklubben byder på italiensk frokost og middag med en overdådig fiske- og skaldyrsmenu. Menuen er udtænkt for at give gæsterne en spiseoplevelse i ét med vandet for foden.

Il Cioccolato

Il Cioccolato er Bvlgaris chokoladebutik, hvor lækre, haute couture-chokolader dufter sødt. En perfekt gaveide eller et besøg værd for gourmanden. Her smelter italienske chokoladetraditioner bogstaveligt talt sammen med smukke, arabiske former.

Hvem

Natalya Pak, som er ansvarshavende for Bvlgari i Norden, og Christine Engen står klar til at inspirere og fortælle mere, når alle nordens hovedstæder skal klædes på til den næste spændende rejsedestination, The Bvlgari Resort Dubai.

Hvor og hvornår

Fra mandag d. 10. til fredag d. 14. september 2018 går turen til Oslo, Stockholm, Helsinki og København.

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation. For mere information læs mer på www.unitedspiritnordic.com

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director