2018-01-22 08:30Pressemeddelelse

Star Clippers præmierer alle sejlentusiater, som bestiller tidligt

null

Drømmer du om et cruise til Middelhavets perler? Eller om at nyde synet af det åbne hav og sejle over Atlanterhavet? Book tidligt, og nyd godt af bestil tidligt-rabatter.

Virksomheden Star Clippers har tre klassiske sejlskibe: Star Flyer, Star Clipper og Royal Clipper, som sejler i Middelhavet i løbet af sommeren og i Asien og Caribien om vinteren. Hver forårssæson krydser skibene Atlanterhavet og sejler tilbage til Europa, og sidst på efteråret returnerer skibene fra middelhavsdestinationer til tropiske farvande.

Bestil tidligt-rabat på Atlanterhavskysten
For alle, der er hurtigt ude med at planlægge drømmeferien, er der fordelagtige “bestil tidlig”-tilbud. Star Clippers giver gode rabatter på transatlantiske overfarter fra Barbados til Cannes og Saint-Martin til Lissabon om foråret og fra Lissabon til Barbados samt Las Palmas til Barbados, når efterårssæsonen ender i slutningen af oktober.

Alle, der kan lide at sejle og nyde livet på havet, elsker simpelthen overfarten mellem Caribien og Europa. Man har nemlig rigtig god mulighed for at benytte skibets faciliteter, når man ikke skal i land på sightseeing hver dag. At se ud over himlen og havet og opleve besætningen hejse sejl efter vindforholdene bliver en uforglemmelig oplevelse i tæt kontakt med naturen.

Bestil tidligt-rabat i Middelhavet
Hvis man foretrækker Europa, kan man nyde godt af tilbuddene på krydstogter fra smukke Venedig langs Kroatiens kyst med det største skib, Royal Clipper, og fra Venedig til Trieste med Star Clipper, når du booker tidligt. Italien er ekstra romantisk fra havet, og rederiet tilbyder i år “bestil-tidlig”-rabatter på sit Venedig-Rom-krydstogt, så du kan opleve ‘La Dolce Vita’ i sydlandske farvande.

Skibet Star Flyer sejler fra Cannes, med både 4-, 5- og 7-dages krydstogter, via perler som Portofino, Elba, Korsika og Saint-Tropez. Disse ture passer til enhver, der ønsker at se det bedste fra Italien og Frankrig. Mange har fået øjnene op for Kroatien, hvor Star Flyer også sejler, såvel som perlerne i Det Græske Øhav. Fælles for alle disse sejlruter i Middelhavet er bestil tidligt-rabat.

Bestil tidligt-rabat på særlige ruter
Hvad med at sejle hele vejen fra Athen i Grækenland til Málaga i Spanien? Eller fra Balearerne til Marokko og videre til De Kanariske Øer? Så vil du opleve de mest spektakulære øer og destinationer fra søsiden med lækker mad i restauranten, farverige cocktails på Tropical Bar samt interessante foredrag om alle de steder, du ankommer. Ønsker du at dyrke sport, kan du sejle i kano, surfe eller tage med på snorkeldykning. En tur på Star Clippers’ sejlskibe kan være lige så aktiv eller afslappet, som du ønsker.

For mere information og en fuldstændig oversigt over de ruter, der er tilgængelige med bestil tidligt-konceptet, se mer på Star Clippers

United Spirit Nordic er et nordisk GSA bureau med kunder som Barbados, South African Tourism, Star Clippers, DMC Destination Asia, DMC Bhutan Journeys, Banyan Tree Samui, Eden Roc Cap Cana og IAGTO. I vil på vores newsdesk blive opdateret med information fra de destinationer, selskaber og hoteller, vi repræsenterer.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director