2021-01-30 11:16Pressemeddelelse

St. Maarten Tourist Bureau udpeger United Spirit Nordic som sit nye PR-bureau i Norden

United Spirit Nordic (USN), med hovedkontor i København, er for nylig blevet valgt af St. Maarten Tourist Bureau (STB) som deres nye PR- og marketingbureau for det nordiske marked.

Erfaring, en klar strategi med kreative ideer og et bredt netværk i medie- og rejsebranchen var de afgørende faktorer da STB valgte United Spirit Nordic som partner.

United Spirit Nordic bliver ansvarlig for positioneringen af ​​St. Marteen som en spændende, eventyrlig og sikker destination. De skal fokusere på at skabe mere opmærksomhed på alt, hvad destinationen har at tilbyde, og give inspiration for fremtidige gæster til at besøge øen på deres næste ferie.

May-Ling Chun, direktør for St. Maarten Tourist Bureau udtaler: ”Vi er meget glade for at være tilbage i Skandinavien og Finland og ser frem til at blive introduceret til markedet igen. United Spirit Nordic overbeviste os med sin kreative præsentation, om at de var det rette bureau for denne opgave, og vi ser frem til vores samarbejde i 2021 ”.

St. Maarten er en smuk og alsidig destination med en rig kultur, hvide sandstrande, masser af grønne områder, tropisk atmosfære og en spændende blanding af madkulturer fra forskellige dele af verden. Vi er meget glade for at få til opgave at hjælpe STB med at øge sine markedsandele på det nordiske marked og tilbyde St. Maarten til lokale partnere såvel som at inspirere medierne til at besøge denne caribiske perle ”, udtaler Christine Engen, administrerende direktør for United Spirit Nordic

Om St. Maartens Turistbureau (STB)

St. Maarten Tourist Bureau er det officielle marketing- og turistbureau for den caribiske ø Sint Maarten, de har til opgave at markedsføre øen, øge bevidstheden og fremme forskellige aktiviteter for både turister og beboere. Sint Maarten er det mindste område i verden som er opdelt i to lande: øen har en hollandsk og en fransk del siden 1648, hvilket har resulteret i en helt unik kombination af kulturer. STB er ansvarlig for markedsføringen af ​​den hollandske del.

For mere information om St.Marteen: https://www.vacationstmaarten.com/

Opdateret Covid-19 information: https://stmaartenupdates.com/

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic vil som repræsentationsbureau inspirere folk til at rejse. Gennem PR, salgsaktiviteter og markedsføring hjælper vi globale brands inden for bl.a. turisme, livsstil, luftfart og hoteller med at nå vort mål. Via proaktive metoder, baseret på flere års praktisk erfaring fremhæver vi kundernes fordele, styrker deres omdømme og øger forretningen. Den nordiske rejsebranche er vores speciale. Vi skaber forbindelserne mellem vores kunder og den nordiske rejseindustri, rejsemedier og influencere. Vores hovedkvarter ligger i København, Norden er vores hjem, og verden er vores legeplads.

Christine Engen
CEO & Creative Director