2018-07-25 12:00Pressemeddelelse

Kom i form på yogakrydstogt – med Star Clippers

null

Forestil dig at vågne op til udsigten over himmel og hav. Nyd en dejlig kop te eller et glas appelsinjuice. Glid roligt fra den ene drømmetilstand til den anden - hop i træningstøjet og indånd den friske havluft.

På teaktræsdækket venter en yogainstruktør, som viser øvelser, der passer til dit niveau og tempo. Stræk kroppen, åbn armene, tag imod livet og feriedagene. Se op mod solen, og mærk harmonien mellem krop og sind.

Når yogatræningen og de dybe vejrtrækninger er ovre, er det tid til en lækker morgenbuffet, med et bredt udvalg af frugter, forskellige juicer, mysli, yoghurt og friskbagt brød. Hvis du vil have varm morgenmad, står en kok klar til at tilberede æg på din bestilling. Hvad med en omelet med tomat, ost og skinke? Serveret med et strejf af groftkværnet peber! De små detaljer gør hele forskellen.

Restauranten ombord er en oplevelse i sig selv. Skibene er designet med inspiration fra de imponerende sejlbåde fra gamle dage, og spisesalen minder om en scene i en Agatha Christie-roman. I den elegante spisesal, med rødt fløjl og bløde tæpper, venter tjenere med fornemme bevægelser og føjende kommentarer.

Måltiderne er en stor del af et yogakrydstogt, og udvalget af lækre retter er imponerende. Du vælger selv, hvor sundt det skal være. Der er altid vegetariske retter, og du kan bede om laktosefri og glutenfri mad.

Nye destinationer venter, og denne sommer går krydstogterne, med Royal Clipper, til Middelhavets perler. Hvad med et krydstogt mellem Rom og Cannes med yogainstruktøren Paige Wellborn?

Den 18. august sejler Royal Clipper fra Rom til Cannes på et ugelangt krydstogt, og den 25. august går sejlturen fra Cannes til Rom, stadig med Paige Wellborn ombord. Hun er en højtuddannet og entusiastisk yogainstruktør, bor i New York og har mange års erfaring med yogatræning. Til sejladsen har hun designet sit eget program, som er tilpasset ankomst og afgang fra de forskellige destinationer.

Krydstogtet går til Monte Carlo, Portofino og lægger også til ved de bedste havne på Sardinien og Korsika. Naturen og sejleoplevelsen er medicin for sjælen i sig selv.

18. og 25. august, 7 nætters yogakrydstogt med Royal Clipper og Paige Wellborn, Rom - Cannes eller Cannes - Rom fra EUR 2,050 per person i delt dobbeltkahyt.

I september vil den dedikerede yogalærer, Helen Noviello, lede programmet. Den 8. september sejler Royal Clipper til Rom via de smukkeste destinationer langs Amalfikysten, Sicilien og de Lipariske øer. Forestil dig at starte og slutte dagene med yogaøvelser midt på Middelhavet.

Den 15. september går yogakrydstogtet med Helen Noviello fra Rom til Cannes.

Lyder det ikke spændende?

8. og 15. september, 7 nætters yogakrydstogt med Royal Clipper og Helen Noviello, Rom - Rom eller Rom - Cannes fra EUR 2,050 per person i delt dobbeltkahyt.

Star Clippers organiserer også yogakrydstogter i Thailand, Caribien og det østlige Middelhavet fra Athen.

3. november, 7 nætters yogakrydstogt med Star Clipper og Catherine Derrow, Phuket tur/retur, fra Euro 1,740 per person i delt dobbeltkahyt.

16. oktober, 7 nætters yogakrydstogt med Star Flyer og Christie Dummond, Athen - Malta, fra EUR 1,860 per person i delt dobbeltkahyt.

Alle priser er eksklusive havneafgifter og fly til og fra krydstogtet.

For booking kontakt dit rejsebureau eller Star Clippers på info.monaco@starclippers.com, Tel. +377 97978400, www.starclippers.com

Om Star Clippers

Star Clippers har i dag tre af verdens største sejlskib. Det fjerde kommer om lidt, Flying Clipper. Det bliver verdens største sejlskib. Samtlige skibe kan lægge til i små havne hvor de store krydstogsskibe ikke kan komme ind, dette kan derfor tilbyde gæsten oplevelsen af at være på en privat yacht.

Service af høj standard tilbydes af et imødekommende mandskab, og alle tre skibe har teaktræsdæk, svømmebassin, uformel stemning, en hyggelig Tropical Bar på dækket og en pianobar. Skibene er store nok til at tilbyde førsteklasses indkvartering og måltider. De to mindre skibe, Star Flyer og Star Clipper, kan hver rumme 170 gæster og har et mandskab på 74 personer, mens Royal Clipper har plads til 227 gæster og har et mandskab på 106 personer.

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation. For mere information læs mer på www.unitedspiritnordic.com

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director