2018-11-06 09:52Pressemeddelelse

Køb en, få en gratis - Vandflyvertur med Seawings til Ras Al Khaimah & Zipline

null

Seawings er den eneste vandflyver-turoperatør i Mellemøsten. De har netop annonceret et førsteklasses tilbud på deres Dubai–Ras Al Khaimah kombi-tur.

Kombi-turen inkluderer en 45 minutters scenisk flyvetur hen over ikoniske seværdigheder i Dubai, såsom Burj Khalifa, Palm Jumeirah og Burj Al Arab samt en enestående chance for at opleve verdens længste Zipline. Denne kombi-tur ligger normalt til omkring 2.045 AED pr. person inklusive moms. Med dette stærke tilbud kan man købe en kombi-tur og få den næste helt gratis!

Tilbuddet gælder frem til d. 30. november 2018.

Denne særlige kombi-tur er et must for familier og grupper, som er på udkig efter en sjov og aktiv weekend med høj spænding.

"Dette vil give beboere og turister en fantastisk mulighed for at få to uforglemmelige oplevelser på én dag. Med feriesæsonen på vej kommer vi til at tiltrække mange familier, der vil være interesserede i denne spændende udflugt til en rigtig god pris!" - udtaler Mithu Agarwal, Senior Manager hos Seawings

Ras Al Khaimah er de seneste år blevet kendt som Emiraternes eventyrlige hovedstad. De udsøgte strande parret med UAE’s højeste punkt - Jebel Jais - byder tilsammen på masser af oplevelser og aktiviteter.

Deres Zipline er verdens længste, hvor ægte eventyrere og vovehalse kan få adrenalinen op. Her flyver man afsted over bjerglandskabet med en hastighed på 150 km/t i en højde på 1680 meter over havets overflade.

Højdepunkter på turen

• Spændende take-off og landing på vandet
  • 45 minutters scenisk flyvetur fra Dubai til Ras Al Khaimah
  • Returtransport inkluderet
  • Bryd rekorden på verdens længste Zipline – Jebel Jais
  • Fantastisk mulighed for valgfrie aktiviteter på Ras Al Khaimahs resorts

Om Seawings:

Seawings er den eneste vandflyver-turoperatør i Mellemøsten og tilbyder et udvalg af sceniske vandflyverture, charterfly og endagsture.

For mere information og booking:

www.seawings.ae

Email: reservations@seawings.ae

eller ring +971 4 807 0708

For medie- og presserelaterede spørgsmål:

Email: corpcom@seawings.ae

Pressemateriale tilgængeligt her: Klik her

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation. For mere information læs mer på www.unitedspiritnordic.com

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director