2021-11-15 09:24Pressemeddelelse

En yogaoplevelse for sind, krop og sjæl

- på det fantastiske ABAMA Resort, Tenerife i samarbejde med Yogi Bare

Oktober 2021:  Abama Resort på Tenerife introducerer nu programmet til deres anden "Wellness Week" og denne gang i samarbejde med yogamærket Yogi Bare https://www.yogi-bare.co.uk/

Du kan deltage i kurset fra tre til fem dage med start den 22. november. Kurset vil have fokus på de gamle ayurvediske og tibetanske metoder til at få deltagerne i kontakt med deres indre styrke. Abama "Wellness Week", som blev afholdt for første gang i foråret, er skabt til at fremme velvære og afslapning i forskellige former – og give Abamas beboere, feriegæster og sportsentusiaster en mulighed til at nyde et varieret program med sport, behandlinger, terapier og en veltilpasset menu.

Programmet i november bliver ledet af den anerkendte ambassadør for det miljøbevidste fitnessmærke Yogi Bare @yogi.bare, Caroline Mason. Hun driver i øjeblikket sit eget studie i Nottingham og har en meget velbesøgt online yogaplatform. Caroline har en passion for de holistiske fordele ved yoga; gennem en kombination af fysisk træning & yoga og en filosofi om den ultimative transformation af sind, krop og sjæl. Gæsterne vil blive taget med på en legende, interaktiv sanserejse i Tenerifes smukke frodige grønne landskaber, sandstrande og turkisblå vand.

Hver dag kan gæsterne deltage i 2–3 klasser med Yogi Bare, f.eks.; et legende yogakursus, der fokuserer på at få kroppen til at forløse sin indre kraft og kreativitet, og en aften i Yin-stil, hvor du får øvet dig i at genoprette nervesystemet og forberede kroppen på en dyb, helende søvn. Deltagerne vil også nyde velkomponerede måltider tilberedt med lokale råvarer, og som en mulighed kan du bestille et festmåltid tilberedt af kokken Diego Dato fra hotellets Melvin-restaurant som ledes af Martín Berasategui.

Priserne inkluderer overnatning og morgenmad på det 5* hotel Las Terrazas de Abama Suites, som ligger med en fantastisk udsigt over La Gomera og Atlanterhavet. Mellem klasserne kan gæsterne nyde en række sports- og wellnessfaciliteter, herunder tennis, paddle, golf, pilates og spa, alt sammen til billige specialpriser.

En fire-nætters pakke starter ved € 1,060 (DKK 7.900) per person og inkluderer overnatning på Las Terrazas de Abama Suites, i delt dobbeltværelse. Hvis du ønsker at bo 7 nætter, med en tre-dages retreat-pakke, starter det ved € 1,517,50 (DKK 11.300) per person.

For mere information og booking af Abama "Wellness Week"

OM ABAMA LUXURY RESORT

Abama er et eksklusivt ferieresort, der tilbyder Michelin-restauranter og service i verdensklasse til dem, der foretrækker ro frem for fanfare. Med et behageligt klima året rundt er Abama beliggende i en fantastisk smuk del af Tenerife med en prisvindende golfbane, privat strand, tennis-, paddlebaner, wellness-område, fitnesscenter og spa samt 12 restauranter (med tre af de øens seks Michelin-stjerner) og en blanding af boliger og ferieboliger.

Er du interesseret i at købe en lejlighed på Abama Luxury Resort, består området af topudstyrede lejligheder og villaer af højeste standard, som kommer til at stå helt færdig i sidste del af 2021. Du kan vælge mellem 1, 2 eller 3-værelses lejligheder ved Las Terrazas, huse i Bellevue-området og større villaer ved Las Atalyas de Abama, Las villas del Tenis og Los Jardines de Abama.

www.abamahotelresort.com   Instagram @abamatenerife

Om Las Terrazas de Abama Suites

Det 5* hotel Las Terrazas de Abama Suites, er kåret som "Bedste internationale golfhotel" i den seneste udgave af International Hotel Awards (IHA) og som 'Spaniens førende feriested 2020' i World Travel Awards. Hotellet tilbyder 151 rummelige suiter der bl.a. byder på et til fire soveværelser og er udstyret med stue i åbent plan, privat køkken og terrasse. Hotellet har tre opvarmede pools, et fitnesscenter, restauranten "Melvin" drevet af den prisvindende baskiske kok Martín Berasategui, en poolbar, en juicecafé og en gourmetbutik med lokale råvarer og specialiteter. Et gennemtænkt anlæg med en arkitektur, der falder naturligt ind i det omkringliggende tropiske landskab og øens naturskønne natur, samtidig med at det viser de bedste solnedgange Tenerife har at byde på.

Om Yogi Bare

Yogi Bare blev skabt i Storbritannien i 2016 og er et globalt anerkendt, miljøbevidst yoga-livsstilsmærke. Yogi Bare blev skabt som et brand for rebeller og non-konformister, og er den fysiske manifestation af begrebet, ”yoga er for alle og for alle slags kroppe”. Yogi Bare grundlægger, Kat Pither, startede meget ydmygt med at beslutte sig for at skabe et brand, der kunne inspirere alle, og begyndte at skabe et tilgængeligt udvalg af øko-centrerede produkter designet til at stimulere kreativitet, bevægelse og leg.

www.yogi-bare.com Instagram @ yogi.bare

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic vil som repræsentationsbureau inspirere folk til at rejse. Gennem PR, salgsaktiviteter og markedsføring hjælper vi globale brands inden for bl.a. turisme, livsstil, luftfart og hoteller med at nå vort mål. Via proaktive metoder, baseret på flere års praktisk erfaring fremhæver vi kundernes fordele, styrker deres omdømme og øger forretningen. Den nordiske rejsebranche er vores speciale. Vi skaber forbindelserne mellem vores kunder og den nordiske rejseindustri, rejsemedier og influencere. Vores hovedkvarter ligger i København, Norden er vores hjem, og verden er vores legeplads.

Christine Engen
CEO & Creative Director