2015-12-14 14:58Pressemeddelelse

Caribbean Airlines opgraderer sit system for reservation og billetter

null

Nu bliver det lettere at reservere og gennemføre flyrejser til Caribien. Flyselskabet Caribbean Airlines - med base i Trinidad & Tobago - har i december opgraderet sit reservations- og billetsystem i samarbejde med Amadeus, en af rejsebranchens førende leverandører af distributionssystemer.

Opgraderingen af systemet medfører følgende fordele:

• Hurtigere og nemmere online check-in
  • Enkelt køb af billetter, opgraderinger og andre services
  • Real-time information om reservationer og ændringer i afgange
  • Selvbetjente og brugervenlige luftshavns-kioske på Caribbean Airlines destinationer

“Denne opgradering markerer starten på ny æra for Caribbean Airlines, og forbedringerne vil komme alle vores kunder til gode,” udtaler George Reeleder, Caribbean Airlines Vice President Commercial & Customer Service.

Caribbean Airlines opererer mere end 600 ugentlige flyvninger til 19 destinationer primært i Caribien og Nord- og Sydamerika. Selskabet har hovedkvarter i Trinidad & Tobago og over 1600 ansatte. Caribbean Airlines er anerkendt som et `IATA Operational Safety Audit qualified´-luftfartsselskab.

United Spirit Nordic er et nordisk GSA bureau med kunder som Trinidad & Tobago Tourism, Jordan Tourism og Star Clipper. Dere vil på vor newsdesk blive opdateret med information fra både Trinidad & Tobago, Jordan og om Star Clipper sejlskibskrydstogter

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director