2020-01-20 07:00Pressemeddelelse

Bvlgari Hotel & Resort Dubai viser flaget i Norden

Entrance to Bvlgari Resort Dubai Entrance to Bvlgari Resort Dubai

Den nordiske rejsebranche, turoperatører og presse har de næste dage og frem til 24. januar chance for at opleve luksuriøse Bvlgari Hotel  & Resort Dubai, når selskabet og den nytiltrådte salgschef Laura Antony besøger de nordiske hovedstæder.

Bvlgari Hotel & Resort i Dubai er et charmerende Middelhavsinspireret luksusprodukt, som yderligere er med til at cementere Dubais helt unikke position ikke kun som verdens førende destination for forretningsrejsende og erhvervsevents, men efterhånden også en top-favoritdestination hos danske rejsende og ikke at forglemme EXPO-hovedstad senere på året.

Det er velkendte Christine Engen fra United Spirit Nordic, der står for programmet i de nordiske hovedstæder, og i København glæder hun sig til sammen med Laura Antony at præsentere det nye hotels blot 101 værelser, heraf fem suiter og 20 villaer, alt i lyst og luftigt italiensk design og indrettet i den smukke Bvlgari marmor kombineret med et eksotisk touch af Mellemøsten.

Ganske unikt for Dubai er de 20 villaer med udsigt til stranden eller Burj Khalifa. Alle villaer har privat pool, 1-3 soveværelser og direkte udgang til stranden for strandvillaene. Villaernes størrelse varierer fra 175 kvm. og op til 540 kvm., hvor sidstnævnte er den legendariske Bvlgari Villa indrettet med Hermés stole, jacuzzi, privat biograf og selvfølgelig også med egen butler.

Bvlgari Resort Dubai kan også byde på emiratets bedste italienske madoplevelser med Il Restaurante ”Made in Italy”-menu skabt af Michelin-kokken Niko Romito. Herudover hører der til resortet også en yderst elegant japansk restaurant, Hoseki, med blot ni pladser, som tilbyder en Omakase oplevelse af højeste klasse til såvel frokost som middag.

Resortet på 1,4 millioner kvadratmeter har privat strand med beach club, en unik mosaikbelagt swimmingpool, privat marina samt den første Bvlgari Yacht Club i verden.Den glitrende, eksklusive oase ligger bare ti minutter fra de store attraktioner i Dubai.

Laura Antony, der har arbejdet på hotellet siden åbningen for to år siden, ser frem til at møde den danske rejsebranche og presse og dele sin entusiasme for dette fantastiske og eksklusive produkt.

Ved præsentationen i København fredag den 24 januar bliver der også lejlighed til at høre nærmere om den fantastiske udvikling Bvlgari Hotels & Reorts er inde i. I løbet af i år åbner man et nyt hotel i Paris, og i 2022 udvides Bvlgari-familien yderligere med hoteller i Moskva og Tokyo.

Yderligere information om hotellet læs mere  her

Om United Spirit Nordic

Som repræsentationsbureau er vores mål at inspirere folk til at rejse. Gennem PR, salgsaktiviteter og markedsføring hjælper vi globale brands inden for bl.a. turisme, livsstil, luftfart og hoteller med at nå dette mål. Via proaktive metoder, baseret på flere års praktisk erfaring, fremhæver vi kundernes fordele, styrker deres omdømme og øger forretningen. Den nordiske rejsebranche er vores speciale. Vi skaber forbindelserne mellem vores kunder og den nordiske rejseindustri, rejsemedier og influencere. Vores hovedkvarter ligger i København, Norden er vores hjem, og verden er vores legeplads.

Christine Engen
CEO & Creative Director