2015-08-13 11:43Nyheder

Turkish Airlines øger sine flyvninger til Aqaba i Jordan

null

Havnebyen Aqaba i det sydlige Jordan er blevet en populær destination for rejsende, der ønsker at dykke, bade, sejle og dyrke forskellige former for vandaktiviteter. Derudover byder byen også på en række historiske bygninger og et sprudlende lokalt handlesliv.

Nu øger flyselskabet Turkish Airlines sine ugentlige flyvninger fra Istanbul til Aqaba fra 3 til 4 ugentlige afgange.

Ændringen træder i kraft fra d. 25. oktober 2015, og Turkish Airlines tilbyder også connect-flyvninger fra alle større lufthavne i Skandinavien til Istanbul.

Læs mere på www.turkishairlines.com.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director