2016-06-24 09:00Nyheder

Trinidad & Tobago populær som krydstogtdestination

null

Trinidad & Tobago har gennem de seneste år oplevet en stigende popularitet som krydstogtdestination. Det store amerikanske selskab Princess Cruises har således netop annonceret, at de tilføjer Trinidad & Tobago til deres cruisekalender for 2017-2018.

I krydstogtsæsonen 2015-2016 fik tvillingeøerne bl.a. besøg af skibene The Saga Sapphire, Seven Ocean Princess og MSC Orchestra, det sidste med plads til over 2000 passagerer.

Administerende direktør i Tourism Development Company of Trinidad and Tobago, Keith Chin udtaler om tendensen: "I takt med det stigende antal besøgende cruiseskibe, har vi øget tilbudene i land på begge øer. Passager kan blandt meget andet nyde vores unikke natur, forskellige former for underholdning, gratis wifi og lokale lækkerier i et sikkert og trygt miljø".

Princess Cruises tilbyder flere sejladser med stop i Trinidad & Tobago i sæsonen 2017-18, herunder en caribisk rundtur af 14 dages varighed (Trinidad) og en sejlads med titlen `Caribbean Connoisseur´ (Tobago), ligeledes på 14 dage.

Læs mere på www.princess.com/learn/cruise-destinations/caribbean-cruises/

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director