2016-01-04 08:00Nyheder

Trinidad & Tobago nomineret til Grand Travel Award Norge 2016

null

2015 var et begivenhedsrigt år for den norske rejsebranche. I januar 2016 fejrer branchen det foregående år og hylder dens mange entusiastiske og iderige medarbejdere til det årlige Oscar-lignende arrangement Grand Travel Award. Arrangementet arrangeres af det norske branchemagasin Travel News.

Trinidad & Tobago, som repræsenteres i hele Norden af United Spirit Nordic, er nomineret i kategorien Årets udenlandske turistkontor. Andre nominerede i denne kategori er bl.a. Dubai, Spanien, Thailand og Tyskland.

Grand Travel Award 2016 afholdes d. 14. januar på Wallmans Oslo. Der uddeles priser i i alt 17 kategorier, som afgøres af ansatte i norske rejsebureauer og forbrugerne.

Læs mere på www.grandtravelaward.no

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director