2016-01-20 08:30Nyheder

StepFeed´s bud på 14 `ukendte´ steder i Jordan alle bør besøge

null

De fleste forbinder af gode grunde Jordan med fantastiske steder som oldtidsbyen Petra, hovedstaden Amman og Det Døde Hav.

Landet har dog meget mere at byde på, og nu har den mellemøstlige nyhedshjemmeside StepFeed givet deres bud på 14 mindre kendte steder, som er værd at besøge på en tur til Jordan.

En stor del af listen består af større og mindre byer. Tafilah ligger i den sydvestlige del af Jordan og er især kendt for sine mange grønne haver med figen- og oliventræer. Irbid er Jordans anden største by og byder på både museer, universiteter og et pulserende natteliv. I Madada kan besøgende gå på opdagelse blandt de mange byzantinske mosaikker og nyde lokal streetfood i de travle gader.

Et andet tema på listen er natur. Dana Biosphere Reserve ligger i den sydlige del af Jordan og er landets største naturreservat. Vådområderne ved Azraq er pitstop for en lang række trækfugle og er således oplagt til både fuglekigning og afslapning. Wadi Mujib-floden er med sine billedskønne og dramatiske omgivelser et must for alle eventyrlystne turister.

Se hele listen på https://stepfeed.com/life/food-travel/places-to-visit-in-jordan-that-arent-petra-amman-or-the-dead-sea/#.Vp39KUIiOri

Planlæg den næste rejse til Jordan på www.visitjordan.com

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director