2015-01-13 14:24Nyheder

Oplev Jordan og Trinidad & Tobago på rejsemesser i København og Helsinki

null

De kommende dage kan du blandt meget andet få sand fra det Døde Hav mellem hænderne og chokolade fra Tobago til ganen, hvis du besøger en af rejsemesserne i København eller Helsinki.

United Spirit Nordic repræsenterer Jordan Tourism og Trinidad & Tobago Tourism Development Company Limited på Matka-messen i Helsinki d. 15.- 18. januar og på `Ferie i Forum´ i København fra d. 17. - 18. januar. Her kan du se, høre og læse meget mere om de to destinationer med fokus på bl.a. wellness, vandaktiviteter, historie og kultur.

På `Ferie i Forum´ i København kan du møde Jordan og Trinidad & Tobago på stand 105-111.

På Matka-messen i Helsinki, Finland kan du møde Jordan på stand 7f 1-9 og Trinidad & Tobago på stand 7f 3-9.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director