2015-12-08 11:05Nyheder

Oplev en rytmisk jul på Trinidad & Tobago

null

På trods af høje temperaturer og eksotiske farver så langt øjet rækker, er der i december masser af muligheder for at fejre jul på de caribiske tvillingeøer Trinidad & Tobago. En række events sørger for den helt rette juleånd med bl.a. musik, dans og markedsstemning.

13. december lægger Queens Hall i Port of Spain, Trinidad scene til det særlige arrangement `The rhythm of Christmas´ med sanggruppen og steelbandet The Lydians. Læs mere på https://www.facebook.com/events/912368318846526/

16. december spiller Kes The Band en julekoncert på Woodford Café i Chaguanas, Trinidad. Læs mere på https://www.facebook.com/events/1518476885140413/

19. december er det tid til `Pan and Cutters Christmas Edition´ i San Fernando, Trinidad, som er et stort kulturarrangement med bl.a. live musik, forskellige lege og et stort lotteri. Læs mere på https://www.facebook.com/events/553085131505884/

Selve juledag ligger på Trinidad & Tobago d. 25. december.

I kan flyve til Trinidad & Tobago med bl.a. British Airways, Condor og Caribbean Airlines.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director