2015-12-20 09:22Nyheder

Historisk julemarked med lokale specialiteter på Trinidad

null

I dag afholdes der et helt særligt julemarked i den historiske landsby Lopinot på den caribiske ø Trinidad. Foruden masser af julestemning byder markedet på lokale specialiteter og lækkerier produceret af områdets indbyggere. Besøgende kan også opleve musik og Maypole-dans.

Julen er en vigtig højtid i østaten Trinidad & Tobago, og besøgende på julemarkedet vil opleve smagen, lyden og synet af en ægte "Trini Christmas".

Julemarkedet foregår i dag, d. 20. december, fra kl. 10-15 i Lopinot Historical House, der er kåret som officiel kulturarv og eftersigende er hjemsøgt af spøgelser.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director