2013-11-25 19:57Blogposts

Trinidad og Tobago tog World Travel Market med stil!

null

Tobago, som er ved at blive et af de store knudepunkter i Caribien, kunne berette at John Legend bliver et af hovednavnene på Tobago Jazz Festival, som bliver afholdt i april 2014. Og karnevallet på Trinidad skal da heller ikke glemmes, dette afholdes i marts 2014.

Tobago er et paradis for økoturisme med Main Ridge Forest Reserve, som er en af verdens ældste nationalparker.Hoteller og turistkontoret har sammen udviklet Eco Soft Adventure, som vandring, kajak sejlads samt den nyeste attraktion Zip Lining. På Trinidad findes et af verdens største fugleområder, og kaldes med rette for fugleparadiset med 48 forskellige arter, som giver mulighed for at se sjældne fugle året rundt. Andre aktiviteter på øerne er skildpaddernes æglægning, æggene klækker i perioden marts til august, møde og incentive, udstillinger og konferencer og selvfølgelig sport; cykling, golf og vandsport.
Trinidad & Tobago’s store sportsikoner, Dwight Yorke og Brian Lara, var begge tilstede i London og kastede lys over standen og messen.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director