2020-03-24 13:54Blogposts

Skal vi prøve at hjælpe hinanden i denne svære tid

Kære alle medie kollegaer

Det er en anderledes tid vi befinder os i og usikkerheden præger hverdagen. Hver dag bliver vi opdateret omkring Covid-19 og om hvordan vores hverdag og arbejde løbende ændres.

Kalenderne plejer at være fulde med møder og rejser som nu er tomme. De fleste arbejder hjemmefra. Rejser er aflyst eller udsat. Vi ved ikke helt hvornår vi hvornår vi kan komme i gang igen. Det vi ved er at der kommer til at findes et ”efter Covid-19”

Vi på United Spirit Nordic vil gerne ved med under hele denne rejse. Vi vil gerne se hvordan vi kan komme i gang igen, når den værste uro og frygt har lagt sig.

Derfor har vi udarbejdet et spørgeskema med nogle få spørgsmål, som vi ville sætte stor pris på hvis du kunne bruge 5 – 10 min på at udfylde.

Vi står til rådighed for eventuelle spørgsmål og hvis du har behov for nogle ideer/materialer. Kontakt os endelig.

Tak og mange hilsener

Christine

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic vil som repræsentationsbureau inspirere folk til at rejse. Gennem PR, salgsaktiviteter og markedsføring hjælper vi globale brands inden for bl.a. turisme, livsstil, luftfart og hoteller med at nå vort mål. Via proaktive metoder, baseret på flere års praktisk erfaring fremhæver vi kundernes fordele, styrker deres omdømme og øger forretningen. Den nordiske rejsebranche er vores speciale. Vi skaber forbindelserne mellem vores kunder og den nordiske rejseindustri, rejsemedier og influencere. Vores hovedkvarter ligger i København, Norden er vores hjem, og verden er vores legeplads.

Christine Engen
CEO & Creative Director