2020-04-03 11:51Blogposts

Nye muligheder i en anderledes tid.

Kære media kollega,

Vi her på United Spirit Nordic er utroligt glade for den positive respons vi har modtaget på det spørgeskema vi sendte ud i sidste uge. Tak skal i have for at bruge tid på at svare på spørgsmålene.

Det var, som vi forventet at de fleste af jer, ca. 80%, havde planlagt en eller flere presseture de næste tre måneder, og som nu af naturlige årsager er aflyst.Det som er interessant, er at, med forbehold om at de tiltag der nu træffes for at forhindre spredning af COVID 19 i vores lande, de fleste af jer kan se jer gøre presseture til sommeren (juni-august) eller til efteråret (september - november). Det er jo positive nyheder og gør at vi også kan begynde planlægge fremad med for kunder.Vi erfarede også at de top 4 destinationer, som de fleste ønsker en presserejse til, er; Afrika med Mellemøsten, Europa, Sydøstasien og Caribien.

Gik du glip af vores undersøgelse i vor sidste blogpost, så vil vi gerne have flere svar – det tager kun 3-4 minutter at gennemføre, og vi værdsætter virkelig dit svar.

Her er et link til undersøgelsen: https://www.surveymonkey.com/r/UnitedSpiritNordic

Her inden Covid 19 krisen så introducerede vi jer til vor nye kunde VIVA Cruises. VIVA Cruises er kendt for sine fantastiske elvekrydstogt på Europas floder som Donau, Elben, Mosel, Rhinen, Rhône, Seinen og Maine-Donau kanalen.

Om du ikke kender til VIVA Cruises, så kan du se med her på deres 360 graders rundtur på VIVA TIARA.

Vi taler nu med VIVA Cruises om hvad vi kan gøre her på Nordiske markedet og ser på to mulige presseture, dette efterår. Naturligvis med det forbehold at rejser i Europa er tilbage til mere normale forhold, og vi i Norden har begyndt at rejse igen.

Den første presseturen vil være med skibet SWISS CROWN på Rhinen. Turen starter i Düsseldorf, og er en 4-dages krydstogt der afslutter i Rotterdam.Den andre pressetur vil være et fem-dages julemarked krydstogt på Donau med skibet VIVA TIARA.

Om en af disse ture kan være af interesse, du har en platform, magasin, blog eller website som dette kan være interessant for – så kom gerne med forslag. Vi lytter til alle og hører gerne fra dig.

Varme hilsner Christine og Titti

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic vil som repræsentationsbureau inspirere folk til at rejse. Gennem PR, salgsaktiviteter og markedsføring hjælper vi globale brands inden for bl.a. turisme, livsstil, luftfart og hoteller med at nå vort mål. Via proaktive metoder, baseret på flere års praktisk erfaring fremhæver vi kundernes fordele, styrker deres omdømme og øger forretningen. Den nordiske rejsebranche er vores speciale. Vi skaber forbindelserne mellem vores kunder og den nordiske rejseindustri, rejsemedier og influencere. Vores hovedkvarter ligger i København, Norden er vores hjem, og verden er vores legeplads.

Christine Engen
CEO & Creative Director