2013-12-11 10:45Blogposts

Giraffer ankommer Emperor Valley Zoologiske have på Trinidad

null

I det afrikanske område i Emmperor Valley Zoologiske Have, vil du kunne se impalaer, vortesvin, en chimpanse familie, zebraer og mandriller. Zebraerne forventes at ankomme i midten af 2014. Allerede næste måned vil et par bengalske tigere flytte ind i det asiatiske område i parken.

Port of Spain, Trinidad, ligger kun 20 minuter med fly fra ferieøen Tobago. Fly prisen er kun kr. 300 for en tur/retur billet, turen kan laves som en dagsudflugt. Denne vinter tilbyder Apollo Rejser charterferier til Tobago fra kr. 13.348,- pr. person for fly og hotel i delt dobbeltværelse i 14 dage.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uafhængig salgs-og marketing og pr selskab baseret i København der tilbyder tjenester i Skandinavien, Finland og Østersøen og gennem søsterorganisationer også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og venlige i vores tilgang. Vi arbejder med foretrukne partnere med en langsigtet succesrate. Med andre ord, arbejder vi som et lille selskab, men med enestående erfaring og evnen til at udføre en stærk kampagne og arbejder på en professionel måde. Vi tilbyder integritet, hårdt arbejde, pålidelighed, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director