2019-11-21 09:51Pressmeddelande

Villa Storsjö i ny skepnad!

Trivselhus relanserar nu Villa Storsjö som den tionde i ett pärlband av nya husmodeller. En villa med imponerande fönsterparti för ljus och rymd!

1,5-plansvilla med perfekt symmetri och ett fönsterparti utöver det vanliga. Entréplan där kök, matplats och vardagsrum bildar en social sfär. Känslan av ljus och rymd förstärks av att den stora öppningen i bjälklaget mellan våningsplanen. Tre sovrum och generöst badrum en trappa upp.

- Om föräldrasovrummet placeras på entréplan kan överplanets stora sovrum istället bli ett härligt allrum, berättar Anette Schill Karlsson, arkitekt på Trivselhus.

Anette tipsar dessutom om följande tillval för att sätta egen prägel på Villa Storsjö:
- Skapa ytterligare ett sovrum på entréplan
- Bygg in trappan för att få mer förvaring
- Markera husets entré genom att välja till en veranda eller vinkelutbyggnad

Upplev mer av Villa Storsjö

För mer information, kontakta:

Anette Schill Karlsson, anette.schill@trivselhus.se, 073-818 49 52

Om Trivselhus

EN HUSLEVERANTÖR FRÅN SMÅLAND När ni bygger ett Trivselhus får ni stöd och guidning från de första mötena till att ni flyttat in och börjat leva i ert nya hem. Det kan vara allt ifrån bankkontakter och bygglov till husutformning och byggnation. Under hela färden finns våra experter till hands. Det småländska hantverket som vi är uppvuxna med innebär bland annat millimeterprecision i alla byggdelar. Inget lämnas åt slumpen. Allt andas naturlig kvalitet, precis som Småland. Slutmålet för vår gemensamma resa är ert nya hus. Ert livsverk.