2020-09-01 07:04Pressmeddelande

Trivselhus på offensiven i flera regioner

Hustillverkaren Trivselhus satsar på tillväxt i flera regioner i södra Sverige genom rekrytering av nya säljagenter.

Trivselhus är tillsammans med systervarumärket Movehome en av landets större hustillverkare och satsar nu på att ta marknadsandelar i flera regioner.

– Vi ser potential för en växande bostadsmarknad och ett ökat intresse i köpstarka grupper för att bygga hus, säger Mikael Roy Olsson, affärschef för Trivselhus.

Ny säljagent i Helsingborg är Jenny Hedelin, i Örebro säljagent Tapio Ylitapio och i Kronoberg säljagent Ulrika Fransson.

- Vår husserie Stella har på kort tid blivit en stor succé, vilket kommer att bädda för framgång för de nya agenterna, säger Mikael R Olsson, affärschef för Trivselhus.

Trivselhus erbjuder sina kunder köptrygghet genom att vara en del av den ekonomiskt starka skogskoncernen Södra. Trivselhus tilldelades förra året en utmärkelse för årets bästa husföretag avseende nollfelsbesiktningar. Detta tillsammans med erbjudandet om att bygga med totalentreprenad gör att kunderna erbjuds en enkel och trygg husresa.

Om Trivselhus

Trivselhus är en av de största hustillverkarna i Sverige och levererade under 2019 närmare 300 bostäder i form av villor och gruppbyggda småhus. Företaget har cirka 220 anställda och är en del av skogskoncernen Södra.

Mikael R Olsson
Affärschef Styckehus