2020-01-23 09:00Pressmeddelande

Ny huskatalog från Trivselhus

Nu lanserar Trivselhus en ny inspirerande huskatalog fylld av arkitektritade husmodeller och värdefull inspiration för den som drömmer om att bygga nytt. – Vi vill ge ännu fler möjlighet att förverkliga husdrömmen tillsammans med oss, säger Trivselhus arkitekt Anette Schill Karlsson.

Den nya huskatalogen är generös med hela 212 sidor fyllda av bilder, inspiration och information om hur Trivselhus på olika nivåer kan förverkliga husdrömmen. I fokus är 40 arkitektritade husmodeller och tips på hur dessa kan varieras för att passa kundens önskemål om stil och funktion.

− Ett perfekt verktyg för att lägga pusslet som visar vägen till kundens drömhem - deras livsverk, säger Anette Schill Karlsson.

Under den gångna hösten har ett pärlband av nya arkitektritade husmodeller rullats ut, med ambitionen att locka en bredare kundgrupp. Vackra och spännande villor som nu varvats med Trivselhus sen tidigare populära husmodeller.

I katalogen får man även möta familjer som redan valt att förverkliga husdrömmen tillsammans med Trivselhus och kika in i deras nya hem. Pricken över i är inredningstipsen på tema bygga nytt och att inreda hållbart från Trendenser, en av Nordens största inredningsbloggar. Dessutom finns konkreta tips för att anlägga en trivsam trädgård.

− Ambitionen är att ge läsarna lust, trygghet och inspiration att påbörja sin husresa. En ambition som även syftar till att få fler att välja Trivselhus som följeslagare på vägen, avslutar Anette Schill Karlsson.

Beställ huskatalogen på trivselhus.se/katalog

Om Trivselhus

När ni bygger ett Trivselhus får ni stöd och guidning från de första mötena till att ni flyttat in och börjat leva i ert nya hem. Det kan vara allt ifrån bankkontakter och bygglov till husutformning och byggnation. Under hela färden finns våra experter till hands. Det småländska hantverket som vi är uppvuxna med innebär bland annat millimeterprecision i alla byggdelar. Inget lämnas åt slumpen. Allt andas naturlig kvalitet, precis som Småland. Slutmålet för vår gemensamma resa är ert nya hus. Ert livsverk.

Anette Schill Karlsson
Arkitekt