2021-09-30 12:14Persbericht

Nieuwe Tamron 35-150mm F2.0-2.8 Di III VXD is werelds lichsterkste zoom

Transcontinenta BV introduceert de Tamron 35-150mm F/2-2.8 Di III VXD (Model A058), een groothoek- tot telezoomobjectief met groot diafragma, voor full-frame mirrorless camera's met Sony E-bevestiging. Dit is 's werelds eerste zoomobjectief voor Sony full-frame E-mount camera's met een maximaal diafragma van F2.0.

Met dit brandpuntbereik kunt u genieten van prachtige vergezichten en grote gebouwen op 35 mm en dynamische close-up opnamen op 150mm. Fotografen kunnen gemakkelijk prachtige opnamen maken van zonsondergangen, opvallende gebouwen en stijlvolle interieurs, en foto's maken van schemer- en nachtlandschappen. Met prestaties op hoog niveau is dit nieuwe lichtsterke objectief ideaal voor reizen die gericht zijn op het maken van fotografische werken. Dit objectief beschikt ook over het Tamron VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) lineair motor scherpstelmechanisme voor een zeer snelle en uiterst nauwkeurige automatische scherpstelling.

Dit objectief ondersteunt het volledige scala aan veelgebruikte beeldhoeken, waaronder groothoek, standaard, portret-tele en tele, zodat u gemakkelijk de perfecte opname kunt samenstellen zonder uw positie ten opzichte van het onderwerp te wijzigen.

Exclusief softwareprogramma TAMRON Lens Utility

Dit objectief is compatibel met de nieuwe TAMRON Lens Utility software, die door Tamron zelf ontwikkeld werd. De Lens Utility software wordt bediend via de computer, door het objectief aan te sluiten op de USB-C poort via de optionele TAMRON (USB-C naar USB-A) of Angelbird USB-C 3.2 (USB-C naar USB-C) aansluitkabel. Gebruikers kunnen veel objectieffuncties aanpassen en de firmware rechtstreeks via het objectief bijwerken. De persoonlijke aanpassing biedt flexibele opnamemogelijkheden die passen bij de opnamesituatie, zowel voor foto- als voor videografie.

Unieke eigenschappen:
  • 's Werelds eerste F2.0-2.8 zoomobjectief met groot F/2.0 diafragma
  • Veelzijdig zoombereik voor opnamen van groothoek 35mm tot 150mm tele
  • Uitstekende optische prestaties over het gehele zoombereik
  • Schitterende bokeh
  • Snel en stil lineair VXD scherpstelmechanisme voor uiterst nauwkeurig autofocus
  • Compact formaat voor een 35-150 mm zoom met een open diafragma van F/2.0
  • Superieure mogelijkheden voor prachtige close-ups met een minimale scherpstelling tot 0,33m in de groothoekstand
  • Vochtbestendige constructie, vocht- en vuilwerende fluorcoating en een zonnekap met vergrendelingsmechanisme voor meer gebruiksgemak
  • Compatibel met vele camera-specifieke kenmerken en functies van Sony E-mount, waaronder snelle hybride AF en Eye AF
Prijzen en beschikbaarheid

Dit nieuwe objectief zal in de zomer van 2022 beperkt leverbaar zijn bij de officiële Tamron dealers in Nederland. De adviesverkoopprijs bedraagt € 1899,- inclusief btw. Ga naar www.tamron.eu voor een erkend Tamron dealer bij u in de buurt.

Onderwerpen: Photo

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER