2024-04-25 10:31Persbericht

Nieuw: Zhiyun MOLUS G300 COB Light, grote prestaties in compact formaat

Transcontinenta BV, Zhiyun distributeur voor de Benelux, is verheugd de nieuwe Zhiyun MOLUS G300 COB Light aan te kondigen. Van indrukwekkende veelzijdigheid tot compacte prestaties, dit nieuwe verlichtingssysteem biedt een oplossing op maat voor de behoeften van professionals in de film- en fotografiebranche.

De Zhiyun MOLUS G300 vertegenwoordigt een belangrijke sprong voorwaarts in studioverlichting en combineert ongekende kracht en een innovatief ontwerp om te voldoen aan de eisen van professionele filmmakers en fotografen. Deze 300W COB-lamp is overklokbaar tot 500W en biedt een duizelingwekkende pieklichtsterkte van 20300 Lux bij 4300K, waardoor het een krachtpatser is in een compact, gebruiksvriendelijk pakket. De G300 is ontworpen voor iedereen die weigert concessies te doen op het gebied van prestaties en integreert eersteklas hardware met uitmuntend vakmanschap, waardoor een verlichtingsoplossing wordt gepresenteerd die niet alleen functioneel is, maar ook een genot om te gebruiken.

De MOLUS G300 verlegt de grenzen van wat mogelijk is in studioverlichting en biedt een optimale combinatie van formaat, kracht en professionele functies. Hij is verrassend compact, slechts 8 cm dun, waardoor hij gemakkelijk in te pakken, mee te nemen en op te zetten is, dankzij het vierkante ontwerp. Met twee draaiknoppen kunnen parameters nauwkeurig worden ingesteld, terwijl een aparte lichtregelaar en displayscherm zorgen voor gebruiksgemak, zelfs als de lamp hoog is gemonteerd.

Unieke kenmerken:

De Zhiyun MOLUS G300 is meer dan alleen een lamp; het is een bewijs van Zhiyun's toewijding aan innovatie, kwaliteit en de liefde voor licht. Of het nu gaat om portretten, live-streaming, interviews of commercials, de G300 levert lichtvormgeving en -controle op professioneel niveau en past naadloos in verschillende verlichtingsscenario's om textuur en dimensie in elke opname volledig tot hun recht te laten komen.

• Compact en toch krachtig:
    Het ontwerp van de G300 is een kwart van dat van traditionele 300W videolampen, maar verraadt zijn krachtige prestaties, met een pieklichtsterkte tot 15500Lux, waardoor hij ideaal is voor een breed scala aan binnenopnamen.
  • Overklokbare efficiëntie:
    De G300 kan overklokken tot 500W voor een verbluffende 20300 Lux en zorgt ervoor dat je set altijd perfect verlicht is, ondersteund door een stabiele warmteafvoer en een verscheidenheid aan lichteffecten.
  • Precisieregeling:
    De G300 is uitgerust met dubbele draaiknoppen voor exacte parameteraanpassingen en een afzonderlijke bedieningseenheid, zodat instellingen moeiteloos kunnen worden gewijzigd, zelfs in lastige posities.
  • Universele compatibiliteit:
    Met een universele Bowens-vatting ondersteunt de G300 een breed scala aan modifiers, waardoor snelle, eenvoudige installatie en veelzijdige verlichtingsconfiguraties mogelijk zijn.
  • Geavanceerd koelsysteem:
    Het gepatenteerde DynaVort Cooling System™ MK2 zorgt ervoor dat de G300 koel blijft, zelfs wanneer deze werkt op het 500W overgeklokte maximum, waardoor continue gebruik zonder oververhitting mogelijk is.
Prijs en beschikbaarheid

De nieuwe Zhiyun MOLUS G300 is binnenkort verkrijgbaar bij Zhiyun verkooppunten in de Benelux. De adviesprijs bedraagt € 649,99.

Onderwerpen: Photo Video

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER