2023-03-14 09:41Persbericht

Nieuw: Polaroid Now+ Gen 2 en Polaroid Now Gen 2 direct-klaar camera's

Transcontinenta B.V. introduceert de nieuwe generatie van de populairste direct-klaar camera's: de Polaroid Now+ Gen 2 en de Polaroid Now Gen 2

Je kunt een Polaroid camera in iedere situatie gebruiken. Laat bijvoorbeeld je gasten Polaroid-foto’s maken op je bruiloft, babyshower of vrijgezellenfeest. Verwerk de Polaroid foto’s in een scrapbook, plak ze met magneetjes op je koelkast of hang ze aan een ‘waslijn’ met de gekleurde Polaroid mini-knijpertjes. Ben je een creatieve geest? Maak dan bijvoorbeeld iedere dag één Polaroid foto binnen een vast thema en deel het resultaat met je vrienden of de hele wereld. De creatieve mogelijkheden zijn eindeloos. De nieuwe Polaroid Now+ Gen 2 en de Now Gen 2 camera's helpen je om je creatieve grenzen te verleggen.

Polaroid Now+ Gen 2
Een analoge camera met digitale mogelijkheden

De Polaroid Now+ Gen 2 is de nieuwste uitvoering van de geavanceerdste Polaroid camera van het moment. Polaroid is al tientallen jaren het bekendste merk als het gaat om instant-fotografie en is uitgegroeid van merknaam, naar soortnaam. De nieuwe Polaroid Now+ Gen 2 is uitgerust met een automatische scherpstelling, waarbij de camera automatisch kiest tussen de standaardlens voor veraf of de portretlens voor dichtbij. De bediening is intuïtief en eenvoudig, en je zult verrast zijn door de creativiteit die deze Polaroid-camera biedt. In de camera vind je ingebouwd o.a. een flitser, zelfontspanner en dubbele belichtingsfunctie. De ingebouwde lithium-ion batterij, oplaadbaar via USB-C, zorgt ervoor dat je lang door kunt gaan met fotograferen.

De Polaroid Now+ Gen 2 komt met vijf meegeleverde voorzetfilters om creatieve effecten aan je foto’s toe te voegen. In een meegeleverde buidel vind je een starburst, rood vignet, oranje, blauw en een geel filter.

Belangrijkste kenmerken
  • Instant camera leverbaar in drie kleuren: Forest Green, Zwart en Wit.

• Ingebouwde accu oplaadbaar via USB-C.
  • Werkt met Polaroid i-Type Film of Polaroid 600-film.

• Autofocus met twee zones: van 0.55m tot 1.3m, en van 0.6m tot oneindig.

• Ingebouwde intelligente flitser voor goed belichte foto’s bij slecht licht.

• Creatieve mogelijkheden: bedien de camera via de Polaroid-app of gebruik de meegeleverde fysieke kleur- en effectfilters.

• De camerabody is gemaakt van 40% gerecycled plastic

Polaroid App voor je Smartphone

Als je de Polaroid Now+ Gen 2 camera verbindt met de Polaroid Mobile app dan krijg je nog meer controle of de foto en ook nog meer creatieve tools. De app is gratis te downloaden in de Apple App Store en Google Play store. Je telefoon maakt razendsnel met de Polaroid Now+ Gen 2 camera verbinding via bluetooth. Eenmaal verbonden gaat er een creatieve wereld voor je open met mogelijkheden als Remote control, diafragmavoorkeuze, Sound Trigger en het geweldige Light Painting.

Polaroid Now Gen 2
Een Iconische direct-klaar camera

Met de Polaroid Now Gen 2 haal je een klassieker in huis. Polaroid is het bekendste merk als het gaat om instant fotografie, en wie aan de slag wil met direct-klaarfotografie maakt met deze camera een goede keuze. De Polaroid Now Gen 2 heeft een automatische scherpstelling, waarbij de camera automatisch kiest tussen de standaard lens voor veraf en de portretlens voor dichtbij. De camera is intuïtief en eenvoudig in het gebruik en daardoor voor iedereen geschikt. Laat je verrassen door de creativiteit die deze Polaroid camera je biedt. In de camera vind je ingebouwd o.a. een flitser, zelfontspanner en dubbele belichtingsfunctie. De ingebouwde lithium-ion batterij, die kan worden opgeladen via USB-C, zorgt ervoor dat vele films volt kunt schieten, voordat je de camera weer op moet laden. De Polaroid Gen 2 camera is leverbaar in maar liefst vier kleuren: Rood, Blauw, Zwart-Wit en Zwart. Zowel de Polaroid I-Type als de Polaroid 600 films zijn in de Now Gen 2 te gebruiken.

Beschikbaarheid en prijzen

De Polaroid Now+ Gen 2 is vanaf nu leverbaar in de kleuren Forest green, Zwart en Wit voor een adviesverkoopprijs van € 149,99. De Polaroid Now Gen 2 is ook direct te koop in de kleuren Rood, Blauw, Zwart/Wit en Zwart voor een adviesverkoopprijs van € 129,99. Er zal binnenkort ook een Polaroid Now Gen 2 Everything Box versie komen in Zwart/Wit en in Zwart. Deze bevat naast de camera een dubbelpak i-Type film, goed voor 18 foto's. De adviesverkoopprijs voor de Everything Box versie bedraagt € 149,99.

Want to know more?

Lees ons Blog artikel voor een zeer uitgebreide uitleg van alle mogelijkheden van de Polaroid Now+ Gen 2 camera, de ingebouwde flitser, de app tot en met uitleg over de voorzetfilters en de films.

Onderwerpen: Photo

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER