2023-11-27 14:00Persbericht

Nieuw en exclusief, de Leica Ultravid 8x32 HD-Plus Special Edition

Transcontinenta BV kondigt, als distributeur van Leica in Nederland, de Leica Ultravid 8x32 HD-Plus Special Edition in bruin leer aan.

De Leica Ultravid 8x32 HD-Plus Special Edition verrekijker is exclusief, van hoge kwaliteit, mooi en praktisch. Verzamelaars en mensen die nog steeds op zoek zijn naar een heel bijzonder cadeau, hebben op dit moment gewacht. Het model combineert optische topprestaties, mechanische precisie en een zeer speciaal ontwerp. Een waardevol cadeau voor natuurobservatie, wandelen, sportevenementen en vrije tijd.

Met de Leica Ultravid 8x32 HD-Plus Special Edition is er nu een geschenk van superlatieven - een geschenk dat plezier belooft voor zowel de gever als de ontvanger. Optische perfectie en beeldscherpte, gecombineerd met een prettige bediening, zorgen keer op keer voor onvergetelijke kijkervaringen. Deze Leica verrekijker is zorgvuldig met de hand gemaakt van een bijzonder fijne mix van bruin kalfsleer en een behuizing met titanium afwerking. Een geschenk voor alle generaties.

Leica - statement & kijkervaring

Wanneer een Leica product gebruik wordt, dan maakt de eigenaar een statement. Leica Ultravid verrekijkers staan voor meesterlijk Europees vakmanschap, vervaardigd onder duurzame omstandigheden. Voor de eigenaar van dit glas is het een investering in duurzaamheid en blijvende waarde.

Leica Sport Optics, voor grotere afstanden, bieden een heel speciale kijkervaring. Realistische impressies geven de waarnemer het gevoel dat hij heel dicht bij het object staat. Geavanceerde optica, extreme precisie en hoogwaardig productontwerp maken dit mogelijk.

Leica, voor onderweg
De Leica Ultravid is de ideale metgezel voor alpine vakanties. Bergbeklimmers in de verte of wilde gemzen, met het blote oog slechts kleine stipjes, worden uitvergroot en duidelijk zichtbaar in het uitgestrekte landschap. En reizigers die liever zeilen in het Caribisch gebied zullen ontdekken dat de Leica Ultravid zich net zo thuis voelt op een jacht. Het brengt de stranden en kliffen dicht bij de waarnemer.

Leica dicht bij huis
Tijdens een wandeling in het besneeuwde winterbos kunnen wilde dieren van een afstand bekeken worden, zonder ze te storen. En in de tuin of bij de voederbak op het balkon zijn de inheemse zangvogels in al hun details en kleuren te observeren. De kortste scherpstelafstand van de Leica Ultravid is slechts 2,1 meter, ideaal voor het vergroten van vogels, maar ook voor kleinere insecten of bloemen.

Leica in de stad
Bij het verkennen van stedelijke gebieden kan een Leica verrekijker nieuwe inzichten aan het licht brengen. Of het nu gaat om het bestuderen van de skyline of het noteren van de details van historische gebouwen, waarnemers ontdekken dingen die ze nooit eerder hebben opgemerkt. De Leica Ultravid breidt de mogelijkheden van zien en ontdekken uit.

Leica voor vrije tijd
Of je nu naar sportevenementen gaat, een dierentuin bezoekt, schepen observeert of gaat wandelen, een Leica verrekijker is altijd een must. In een theater, concertzaal of circus zorgt het vergrote beeld van de Leica Ultravid voor een echte "wow". Vaak willen andere liefhebbers ook door de verrekijker kijken - en bedanken daarna de eigenaar.

Unieke kenmerken
  • Contrastrijke en briljante optiek met hoge prestaties
  • Helder, duidelijk beeld, zelfs bij weinig licht
  • Nauwkeurige en robuuste mechanica
  • Licht en praktisch
  • Gemakkelijk te gebruiken, dankzij de gecombineerde instelknop
  • Extravagant, elegant ontwerp
  • Beperkte oplage van slechts 150 kijkers
  • Koffiebruin leren bekleding
  • Titaniumkleurige buizing
  • Individueel verstelbaar voor bij gebruik met een bril
Prijs en verkrijgbaarheid

De Leica Ultravid 8x32 HD-Plus Special Edition is binnenkort verkrijgbaar in de Leica Store AmsterdamLeica Store Lisse en geautoriseerde Leica Sport Optic dealers in Nederland. De verkoopprijs voor deze unieke Leica kijker bedraagt € 2.300 inclusief BTW.

Onderwerpen: Sport Optics

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER