2022-07-29 12:23Persbericht

Blue Tees Golf breidt uit in West-Europa met de Transcontinenta Group

Blue Tees Golf Series 3 Max afstandsmeter

Transcontinenta BV is verheugd te kunnen aankondigen dat de Transcontinenta Group is benoemd tot master distributeur van Blue Tees Golf voor West Europa. Blue Tees Golf is zonder twijfel het snelst groeiende golf afstandsmeter merk en het meest bekend om hun veelgeprezen state-of-the-art topmodel Series 3 Max afstandsmeter.

Blue Tees Golf is opgericht in 2019 en gebaseerd op de vooronderstelling dat golfuitrusting van geweldige kwaliteit kan zijn zonder een hoog prijskaartje. Desondanks zitten de Blue Tees Golf afstandsmeters vol met het soort technologie dat je van een moderne golf afstandsmeter mag verwachten.

"Ik ben bijzonder trots en vastbesloten dat Blue Tees Golf ook in West-Europa een enorm succes zal worden. Na vele jaren in de optische industrie te hebben doorgebracht en in het bijzonder de laatste tijd in de categorie golf afstandsmeters, blaast dit merk nieuw leven in een reeds drukke markt. Om je te onderscheiden van de massa heb je topkwaliteit functies, waar voor je geld, belangrijke innovatie en een merkidentiteit nodig. Blue Tees Golf voldoet op al deze niveaus in vele vormen. Het is opwindend en uitdagend om deel uit te maken van het wereldwijde team op deze reis en om samen te werken met het merk en een distributeur met toegevoegde waarde zoals de Transcontinenta Group, aangezien beiden dezelfde ambities hebben", aldus Marc Overton, Sales Director EMEA.

Blue Tees Golf merkbelofte

Blue Tees Golf heeft haar merk gebouwd op de kernprincipes van ongeëvenaarde klantervaring, modern design, geavanceerde technologie en high-end functies. Als zodanig hebben ze een zeer duidelijke en klantgerichte merkbelofte:

• een ongeëvenaarde premium end-to-end consumentenervaring bieden, van verpakking tot aankooproces tot klantenondersteuning voor alle klanten
  • meedogenloze focus op het ontwerpen van golftechnologie & accessoires voor de moderne golfer die het spel aangenamer maken
  • de klant centraal stellen bij alle beslissingen en beloven, naar hun beste vermogen, de hoogste kwaliteit / waarde producten op de markt te brengen
Een korte blik op de top Series 3 Max afstandsmeter

De topklasse Blue Tees Golf Series 3 Max afstandsmeter heeft een vergroting van 7x en een aantal functies, waaronder Adaptive Slope. Dit houdt rekening met de positie van de speler ten opzichte van het doel en kan worden uitgeschakeld voor het spelen van competities en tournooien met behulp van de knop aan de zijkant. De actieve Flag Lock functie zorgt ervoor dat de laser snel op de vlag kan richten, in plaats van een boom of object er direct achter, en geeft een zachte puls wanneer de vlag is vastgezet. De Blue Tees Golf Series 3 Max heeft ook een Auto-Ambient Display dat automatisch de kleur aanpast, zodat het display in alle omstandigheden kristalhelder is. De ingebouwde magnetische strip maakt het mogelijk om de afstandsmeter aan de stangen van je buggy, je trolley of andere metalen oppervlakken te bevestigen om je afstandsmeter makkelijk mee te nemen en snel te kunnen gebruiken door de baan. De Series 3 Max is verkrijgbaar in de kleuren Blue, Black en Rose en heeft een zeer concurrerende adviesverkoopprijs van slechts € 269,99.

Beschikbaarheid

Het overgrote deel van de Blue Tees Golf afstandmeters en andere relevante golf accessoires zijn op voorraad en beschikbaar voor verkoop bij Transcontinenta BV. Neem contact met ons op voor meer specifieke informatie.

Over Blue Tees Golf

Blue Tees Golf is zonder twijfel het snelst groeiende merk voor golf afstandsmeters. Blue Tees Golf is in 2019 opgestart door vier vrienden en heeft een eenvoudige strategie: het creëren van premium producten die optimale prestaties leveren tegen een betaalbare prijs. Door gebruik te maken van een strategie waarbij de golfer centraal staat en hun expertise op het gebied van industrieel ontwerp, is het merk instaat om hoogwaardige golfproducten voor top prestaties te creëren tegen een fractie van de prijs van de concurrentie. Alle Blue Tees Golf afstandsmeters zitten vol met het soort technologie dat je zou verwachten van een modern product en zijn standaard voorzien van een fabrieksgarantie van 2 jaar. Het Blue Tees Golf motto is niet voor niks: "Bespaar je geld & heb plezier, want je kunt meer rondes spelen met Blue Tees Golf op je golftas".

Onderwerpen: Golf

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER