2024-06-28 10:02Persbericht

Bespaar deze zomer tot €80 op Think Tanks Top Rollers en Rugzakken!

Bespaar deze zomer tot € 80 op Think Tanks Top Rollers en Rugzakken

Transcontinenta B.V., Think Tank distributeur voor de Benelux, start vanaf vandaag tot en met 31 juli 2024 een Think Tank Kassakorting Zomer Promotie op 17 verschillende Think Tank Rollers en Rugzakken. Dit maakt het makkelijker dan ooit om je fotospullen mee te nemen!

Think Tank levert ultiem reiscomfort met hun befaamde rollers en rugzakken. Deze producten, vervaardigd uit hoogwaardige materialen, zijn ontworpen om de uitdagingen van professionele fotografen en fotoliefhebbers te weerstaan. Dankzij hun uitzonderlijke duurzaamheid en betrouwbaarheid zijn ze de perfecte keuze voor elke fotoshoot.

Directe Kassakorting op geselecteerde Think Tank rollers en rugzakken

Iedereen in de Benelux kan tot 31 juli 2024 profiteren van de tijdelijke Think Tank Zomer Kassakorting Promotie voor de onderstaande populairste Think Tank rollers en rugzakken:

• Think Tank Airport rollers & Backlight rugzakken
    Ervaar de moeiteloze navigatie en gemoedsrust met Think Tank rollers zoals de Airport Security™ v3.0 en Airport Roller Derby, met ultra soepel lopende wielen en veilige sloten.
  • Think Tank Backlight rugzakken
    Outdoor- en natuurfotografen zullen dol zijn op de Backlight rugzakserie. De BackLight™ serie, verkrijgbaar in maten van 18L tot 45L, biedt gemakkelijke toegang tot het rugpaneel en ze hebben een groot voorvak.
Alle details, Kassakortingbedragen en waar te koop

Bezoek de Transcontinenta promotie pagina voor een overzicht van alle deelnemende Think Tank producten met het Kassakortingbedrag, de voorwaarden en de deelnemende Think Tank dealers.

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER