2022-07-06 07:00Nieuws

Zhiyun Zomer Promotie. Ontvang tijdelijk tot €130 kassakorting!

Zhiyun zomer promotie kassakorting 2022

Transcontinenta BV, distributeur Zhiyun Benelux, start vandaag een Zomerpromotie op de vijf populairste Zhiyun gimbals. De directe kassakorting loopt hierbij op tot maar liefst € 130,-!

Maak dus nu je keuze bij een van de deelnemende Zhiyun dealers en profiteer direct van een tijdelijke Kassakorting tot maar liefst €130! Deze unieke promotie geldt uitsluitend voor aankopen gedaan tussen 6 juli en 4 augustus 2022 en is alleen geldig bij de Zhiyun dealers.

Deelnemende modellen en de bijbehorende kassakorting:
  • € 10,-   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Smooth Q3
  • € 10,-   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Smooth Q3 Combo set
  • € 20,-   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Smooth 5
  • € 30,-   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Smooth 5 Combo set
  • € 30 -   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Crane M2S
  • € 50,-   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Crane M2S Combo set
  • € 60,-   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Crane M3
  • € 90,-   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Crane M3 Combo set
  • € 130,- Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Crane M3 Pro
  • € 40,-   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Weebill S Standaard
  • € 50,-   Kassakorting bij aankoop van een Zhiyun Weebill S Pro
Actievoorwaarden, deelnemende dealers en productinformatie

Op de Transcontinenta Promotie pagina staat alle benodigde informatie over deze geweldige Zhiyun Zomer Promotie met Kassakorting. Zo is via een handige dealer locator snel en eenvoudig een Zhiyun dealer te vinden, en vindt je verder wat beknopte informatie over de diverse Zhiyun modellen van deze promotie.

Beeldmateriaal

Al het beeldmateriaal voor deze Zhiyun Zomer Promotie met Kassakorting is te bekijken en te downloaden in de Transcontinenta Newsroom Mediabank.

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER