2024-03-26 09:07Nieuws

Tamron Lente Promotie met € 100 directe kassakorting!

Tamron Lente promotie met 100 euro directe kassakorting

Van 20 maart 2024 tot 21 april 2024 kan iedereen in Nederland genieten van de lente met direct € 100 kassakorting op vier bekroonde Tamron zoomobjectieven. Ontdek het assortiment van groothoek-zoomobjectieven voor APS-C-camera's tot een alles-in-één full-frame zoomobjectief. Alle geselecteerde objectieven zijn bekroond met EISA Awards voor beeldkwaliteit en functionaliteit!

In deze Lente Kassakorting Promotie vind je beroemde en unieke Tamron creaties zoals de professionele full-frame 28-75mm F/2.8 Di III VXD G2 en de full-frame megazoom 28-200mm F/2.8-5.6 Di III RXD. Ook populair bij fotografen en videografen is de lichtsterke 17-70mm F/2.8 Di III-A VC RXD voor APS-C camera's met Sony E- en Fuji-X-vatting.

Deze objectieven zijn ideaal voor tal van fotografische onderwerpen, van prachtige landschappen en indrukwekkende architectuur, tot feestelijke reportages, portretten, verbluffende close-ups en rustgevende natuuropnamen. Een echte traktatie voor elke fotografieliefhebber!

Bezoek de speciale actiepagina op de Tamron Nederland website
voor de deelnemende winkeliers en de voorwaarden.

Tamron 28-75mm F2_8 Di III VXD G2 macro shot

Maak kennis met de Tamron objectieven in deze Lente Promotie

Om je te helpen kiezen, hebben we alle Tamron zoomobjectieven die meedoen aan deze Lente Kassakorting Promotie op een rijtje gezet. Door op een objectief te klikken ga je naar een gedetailleerde informatiepagina voor dat specifieke Tamron objectief.

Vier ook de lente met € 100 directe Kassakorting op een van de bovenstaande bekroonde Tamron zoomobjectieven!

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER