2023-10-13 08:00Nieuws

Promotie: Directe Kassakorting op Bushnell Engage EDX verrekijkers

Herfst Winter Promotie Directe Kassakorting op Bushnell Engage EDX verrekijkers

Transcontinenta BV, Bushnell distributeur voor de Benelux, start vandaag een herfst/winter promotie die loopt tot en met 31 december 2023. Er zijn direct Kassakorting op Bushnell Engage EDX verrekijkers!

Deze herfst en winter zullen extra mooi zijn als je je Bushnell Engage EDX verrekijker meeneemt. Geniet van de natuur om je heen en bekijk alle prachtige details van dieren en vogels van dichtbij. Je kunt ze ook meenemen op reis om nieuwe landen en vergezichten te ontdekken. De Engage EDX verrekijkers zijn de recentste toevoeging aan Bushnell's uitgebreide assortiment verrekijkers en spotting scopes. Ze bieden dezelfde verbluffende beeldkwaliteit als de befaamde Bushnell Forge verrekijkers, maar dan in een compactere en lichtere behuizing.

Hoewel alle Bushnell verrekijkers al een fantastische prijs-kwaliteitverhouding bieden, wil Transcontinenta, als de officiële Bushnell distributeur voor de Benelux, iedereen de kans geven om te genieten van een goede verrekijker. Daarom introduceren we een herfst- en winterpromotie waarbij je direct geld bespaart op alle modellen van Bushnell Engage EDX. De Kassakorting is alleen verkrijgbaar bij deelnemende Bushnell retailers in de Benelux, en geleverd door Transcontinenta BV.

Kassakorting op deze Bushnell Engage EDX verrekijkers:
  • Bushnell Engage EDX 8x42 bespaar   € 80,00
  • Bushnell Engage EDX 10x42 bespaar € 80,00
  • Bushnell Engage EDX 10x50 bespaar € 80,00
  • Bushnell Engage EDX 12x50 bespaar € 80,00

Bushnell Engage EDX verrekijkers

Elk detail is belangrijk voor de ware natuurliefhebber. De Bushnell® Engage EDX-verrekijker is gebouwd volgens de meest veeleisende specificaties om ervoor te zorgen dat jouw blik op de natuur een blijvende herinnering zal zijn. Elk lenselement in het optische pad is gecoat met de beste coatings die Bushnell® te bieden heeft. De helderheid, resolutie en kleur van de Engage EDX-verrekijkers zijn de absolute top in hun klasse. Zo simpel is het. In een direct vergelijk met tal van verrekijkers van andere merken, tijdens natuur- en vogelevenementen, konden de bezoekers letterlijk hun ogen niet geloven dat de Bushnell Engage EDX-verrekijker zo'n helder, scherp en kleurrijk beeld geeft.

Dankzij het brede gezichtsveld van de Engage EDX-verrekijker kan meer van het landschap worden waargenomen, zonder dat de verrekijker bewogen hoeft te worden. Dit is ideaal voor het volgen van bijvoorbeeld vliegende vogels of vluchtige herten. Je zult ook Bushnell's EXO Barrier lenscoating waarderen, die water, olie, stof en vuil afstoot om zo de lenzen schoon te houden en je een helder zicht te geven in alle weersomstandigheden. Kies de compacte en lichtgewicht 8x42 of 10x42 Bushnell Engage EDX, of de lichtgevoeligere 10x50 of krachtigere 12x50 modellen. Wat je ook kiest, je zult genieten van de schoonheid van de natuur die alleen optiek van hoge kwaliteit kan bieden.

Andere functies en eigenschappen:

• Verbeterde lichttransmissie en scherpte door Dielectric Prism en PC3 Phase Coating.
  • Duurzame en lichte magnesium behuizing.
  • Waterdichtheid volgens IPX7 en het gebruik van stikstof garanderen bescherming tegen beslaan en vocht.
  • Zeer soepel reagerend scherpstelwiel voor snelle aanpassingen.
  • Instelbare dioptrie waarmee je de verrekijker kunt aanpassen aan je ogen.
Hoe werkt deze Kassakortingsactie?

Deze Transcontinenta Bushnell Engage EDX promotie loopt tot 31 december 2023 en is alleen geldig bij geselecteerde Bushnell verkooppunten. De besparing wordt direct toegepast bij het afrekenen bij deze geselecteerde winkels.

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER