2022-06-15 08:00Nieuws

Peak Design Zomer Promotie. Claim nu gratis je Packing Cube!

Peak Design zomer promotie

Transcontinenta B.V., Peak Design distributeur in de Benelux, start een tijdelijke Peak Design Zomer Promotie. Na aankoop van een Peak Design Travel Backpack 45L of 30L kan er gratis een Peak Design Packing Cube Medium t.w.v. € 44,99 of een Packing Cube Small t.w.v. € 32,99 aangevraagd worden. Deze actie geldt voor aankopen gedaan tussen 15 juni en 15 augustus 2022 bij een van de deelnemende Peak Design dealers.

Peak Design Travel Backpack 45L and 30L

De Peak Design Travel Backpack 45L en 30L zijn veelzijdige, duurzame en mooie reisrugzakken die voldoen aan één eenvoudige waarheid: "geen twee reizen zijn hetzelfde". Wat u ook meeneemt, waar u ook heengaat, hoe lang u er ook bent, de Peak Design Travel Backpack houdt uw spullen briljant georganiseerd, wonderbaarlijk toegankelijk en volledig veilig. Uitgerust met boven-, zij-, voor- en achtertoegang via intuïtief geplaatste en weerbestendige ritsen. Ze voldoen ook, in standaard of gecomprimeerde vorm, aan de internationale eisen voor handbagage in de luchtvaart.

Peak Design Packing Cube Summer promotion

Peak Design Packing Cube

De Peak Design Packing Cubes zijn comprimeerbaar, makkelijk toegankelijk en direct indeelbaar. Functioneel en esthetisch zijn ze ongeëvenaard. Een unieke tear-away rits laat u snel bij de inhoud, in tegenstelling tot standaard packing cubes met U-rits openingen. Met een interne scheidingswand kunt u schone en vuile kleding scheiden, en elk compartiment kan uitzetten en inkrimpen afhankelijk van de inhoud. De Packing Cube is ontworpen voor gebruik in ieder merk/type koffer of tas, en de afmetingen passen natuurlijk perfect in iedere tas uit de Peak Design Travel Line serie.

Hoe werkt de Peak Design Zomer Promotie?

Alle specifieke informatie over deze Peak Design Zomerpromotie, de Travel Backpack 45L en 30L, promotievoorwaarden, overzicht van de deelnemende Peak Design dealers en het claimformulier, kunt u vinden op de Transcontinenta B.V. Promotie pagina.

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER