2023-05-15 06:21Pressemelding

Hei til nye stoler!

Stoler fra Sweef

Vi utvider vårt tilbud av drømmemøbler med nye unike stoler! Men å komme inn i sortimentet vårt er ikke lett; siden vi bare selger møbler vi selv elsker. Derfor må en potensiell Sweef-produkt bli kollektivt godkjent før den blir en del av gjengen. Men nå har det altså skjedd.

Når det gjelder disse nyervervelsene, satser vi ekstra på naturmaterialer og design som varer over tid, så ingen kjøp og kast eller midlertidige trend utgivelser. Regn derfor med at disse følgesvennene vil henge med deg over en god tid. Og som vanlig står valgmuligheter høyt på vår prioriteringsliste - i dette tilfellet gjennom alternativ for fargetone og treslag.

Så la oss introdusere (trommevirvel):

Falken barstol:
Få falkesyn over ditt dekorasjonsparadis ved å plassere deg på Falken barstol. Her kan du nyte utsikten fra en stilren og enkel sitteplass med en elegant og overraskende komfortabel ryggstøtte som gir både høy komfort og høy klasse av estetikk.

Falken stol:
Like komfortabel som elegant - det er slik man kan oppsummere Falken. Her setter du deg til bords på en like grasiøs som solid stol. Bare den herlige, avrundede ryggstøtten gjør det verdt å sitte litt ekstra lenge.

Ugglan barstol:
Når du har landet på denne barstolen, er det lett å føle seg like vis og ettertenksom som en ugle. Her får du ren design og samtidig mye karakter. Den svartmalte eiken er det perfekte materialvalget for din helt egen utsiktspost, der du sitter komfortabelt i dype tanker eller livlige samtaler.

Ugglan stol:
Vil du krydre innredningen din og samtidig oppnå finesse? Flax flax, her kommer Ugla til unnsetning. Uggla klarer å være fargerik til tross for å være laget av svartmalt eik. Designet formidler en lekenhet som samtidig holdes litt tilbake av rene og fine linjer. Intellektuell uten å bli kjedelig, rett og slett litt som en ugle.

Örnen stol
Hører hjemme ved et nordisk langbord, men til et finere selskap enn der det er mjøddrikking fra horn. Det er omtrent der Örnen havner stilmessig med sin vakre buede form og høy grad av håndverkskunnskap. Her finner du en stabil og komfortabel sitteplass for lange og hyggelige middager, samtidig som det er et spennende tilskudd til interiøret ditt.

Igelkotten:
Det mest komfortable piggsvinet du noen gang har sittet på. Kombiner det svarte understellet i helsveiset stål med et sete i din favorittfrage fra vår stoffkolleksjon. Match stolen med sofaen, kjøkkenhåndkleet eller putene.

Svalan stol:
Har du reist tilbake i tid og havnet på en herregård fra 1800-tallet? Eller kanskje på den solrike italienske landsbygden? Med den fine Svalan kan du nyte en sval eleganse kombinert med vingeslag fra tider tilbake. Men med et mye høyere komfortnivå enn det som finnes blant loppisfunn.

Svalan bord:
Vår bestselger og allsidige klassiske bord har på grunn av den nye stolen også fått en oppdatert look, nå med nye avrundede ben for å matche stolbenene - hvis man nå ønsker å matche perfekt, men det er ikke noe vi er kjent for.

Samtlige stoler er FSC-sertifisert i massivt tre, noen av modellene er eksklusive for Sweef. Vi anbefaler alltid kunder til å følge våre råd for vedlikehold av tre for å øke møblenes levetid.

Om Sweef Furniture | Norge

Sweef er en e-handel som kom på markedet i 2011. Vi selger kun de møblene vi selv ønsker og utvikler hver modell til den oppfyller våre høye krav til komfort og estetikk. De fleste lages på bestilling i kundens unike stil, hvor vi lar interiørdrømmer blomstre takket være hundrevis av farge- og materialvalg. Sweef har i dag utstillingslokaler i Stockholm, Oslo og Berlin.

Linda Fernell
Linda Fernell