2024-02-27 10:47Pressmeddelande

Bo i Sweef Nest på sagolika Ulfsunda Slott

Sweef Nest, Ulfsunda SlottHotellrum Sweef Nest på Ulfsunda Slott

Sweef har ingått samarbete med Stockholm Meeting Selection AB och Ulfsunda Slott. Syftet är att erbjuda vårens hotellgäster en spännande möjlighet att uppleva Sweefs produkter på riktigt. I ett av hotellrummen på slottet har sweefarna fått fria händer att inreda med bland annat sängen Zebran, täcken och kuddar från Happy Fluffy Cloud samt andra favoriter från sweef.se

Ulfsunda Slott, som redan är känt för sin förtrollande atmosfär, introducerar nu Sweef Nest som ett alternativ bland sina hotellrum. Här väntar en mysig oas fylld av handplockad inredning där bland annat världens troligtvis fluffigaste täcken och kuddar gästspelar.

Rummet är till för hotellets gäster, men också potentiella Sweefkunder som vill göra en grundlig testkörning innan drömmöblerna flyttar hem. Exempelvis de som bor utanför Stockholm och planerar att besöka showroomet på Drottninggatan under en weekend i huvudstaden.

Under vistelsen får gästerna inte bara njuta av den mysiga atmosfären, utan också ta del av ett speciellt erbjudande från Sweef. Efter att ha upplevt Sweefmöblerna på plats får gästerna en personlig rabatt på 10% om de känner sig redo för egna möbler.

För att boka en hotellvistelse i det mystiska Sweef Nest-rummet kan gästerna kontakta receptionen på Ulfsunda Slott via mail stay@ulfsundaslott.se eller telefon 08-704 49 40 och uppge att de är intresserade av "Sweef Nest". Bokningar är möjliga tidigast 10 dagar innan ankomst, beroende på tillgänglighet.

Priset för en natt på Ulfsunda Slott inklusive frukost är 1695 kr för dubbelrum och 1495 kr för enkelrum. Avbokning kan göras senast två dagar före ankomst.

Produkter som presenteras i Sweef Nest: Stol Igelkotten | Flufftavla Mona Lisa | Bäddsoffan Ekorren | Fåtöljen Grodan | Sidobordet Jaguarens | hundbädd | Sängen Zebran | Happy Fluffy Cloud Mega Fluff-täcket

Om Sweef Furniture | Sverige

Sweef är en e-handel som gjorde entré på marknaden 2011. Målet är att genom en effektiv logistik och fokus på utvalda modeller kunna sälja kvalitetsmöbler till schyssta priser. Merparten tillverkas på beställning i kundens unika stil där vi låter inredningsdrömmar blomma ut tack vare 100-tals färg- och materialval. Sweef finns på marknader i Sverige, Norge och Tyskland med en omsättning på 217 miljoner år 2023.

Linda Fernell
Linda Fernell