2021-11-18 07:43Pressmeddelande

Alla vinnare när Svenska Mötespriset 2021 delades ut

Svenska Möten delar årligen ut Svenska Mötespriset för att rikta strålkastarljuset mot insatser och initiativ som tagits bland Sveriges mötesanläggningar, men som inte alltid får den uppmärksamhet de förtjänar.

Men hur väljer man ut endast ett fåtal vinnare bland det stora antal extraordinära insatser som skett på mötesanläggningarna under det pandemiår som gått? Jo, man utser alla till vinnare för att dela utmärkelsen Årets Kämpe!

Priset annonserades under Svenska Mötens Ägarforum på Stockholm City Conference Center den 15 november.

Om Svenska Möten

Svenska Möten hjälper företag och organisationer att utvecklas genom att ta tillvara på kraften i det personliga mötet. Svenska Möten grundades 1981 och ägs gemensamt av över 130 mötesanläggningar runt om i Sverige. Samtliga anläggningar är certifierade enligt höga kvalitetskrav och Svanenmärkta eller medlemmar i Svanens nätverk. Svenska Möten är certifierade enligt ISO 9001 Kvalitetsledningssystem och ISO 14001 Miljöledningssystem. www.svenskamoten.se