2024-03-19 09:45Nyhetsbrev

Nya hemsidan är nu live

Vi är stolta och glada att presentera vår nya hemsida. Under rubrikerna INSPIRATION,  UTBILDNING, STÖD och KUNSKAP får du direkt en överblick vad som ingår under respektive verksamhetsområde. Bilderna på startsidan är från några av våra medlemsstäder. Tanken är att byta ut dem kontinuerligt det vill säga "skylta om" så att sidan upplevs mer levande och inspirerande. Bra bilder som speglar din stad tar vi tacksamt emot.

Ta en tur på www.svenskastadskarnor.se

Vi hoppas att du blir inspirerad av innehållet och att du ska hitta den informationen du söker efter. Om inte hör gärna av dig till oss och berätta hur vi kan förbättra och förtydliga innehållet ännu mer. Din åsikt är värdefull.

LInjer orange 2 mm.jpg

Vi frågade Felicia Jacobsen, med ansvar för Marknadsföring & Projektledning/Marketing Manager på Malmö Citysamverkan, vad hon tycker. Här är hennes svar:

– Grattis till en ny fin hemsida! Sidan har fått sig ett lyft med en modernare touch och en mer lättnavigerad layout. De rundade bilderna och grafiska profilen som tydligt knyter an med Svenska Stadskärnors varumärke, gör sidan behaglig för besökaren att vistas på.

Om Svenska Stadskärnor AB

Svenska Stadskärnor är en branschöverskridande icke-vinstdrivande medlemsorganisation med syfte att skapa levande orter och livfulla städer genom samverkan mellan offentliga och privata aktörer. Vi samverkar med cirka 180 kommuner och företag, samverkansorganisationer, konsultföretag, arkitektkontor samt nätverken Sveriges centrum- och platsutvecklare, ATCM i England och IDA i USA.

Björn Bergman
Björn Bergman