2024-05-13 13:15Nyhetsbrev

En vecka kvar - dags att boka in sig

Boka via appen.Bokningsapp

En vecka kvar till årskonferensen i Malmö!

Tre saker du behöver göra och ha koll på:

Appen
Via appen som ni fått sms-länk till, bokar ni in er på de Malmö-spår, partnerseminarium och morgonaktiviteter ni vill delta i. Det är hög tid att göra det nu - rAPPa på!

Banketten
Kvällen som alla längtar till! Det blir fest, god mat och vinnare ska koras. Vad finns det inte att se fram emot?! Men glöm inte bort att packa ner glitterklänningen, paljettslipsen eller fjäderboan. Det blir en glittergala med schlagertema, en kväll vi sent kommer att glömma.

Malmö
Upptäck Malmö! Tre dagar kan tyckas vara gott om tid. Men i Malmö finns det mycket att göra och upptäcka. Förutom Malmös tre spår den 20 maj så kan ni läsa mer om Malmö och vad som finns att göra och se här!

Vi ses nästa vecka, hoppas ni är lika taggade som vi!

Om Svenska Stadskärnor AB

Svenska Stadskärnor är en branschöverskridande icke-vinstdrivande medlemsorganisation med syfte att skapa levande orter och livfulla städer genom samverkan mellan offentliga och privata aktörer. Vi samverkar med cirka 180 kommuner och företag, samverkansorganisationer, konsultföretag, arkitektkontor samt nätverken Sveriges centrum- och platsutvecklare, ATCM i England och IDA i USA.

Björn Bergman
Björn Bergman