2021-04-07 05:00Pressmeddelande

Profilföretaget tsreklam.se gör nya satsningar och lanserar två nya webbplatser

Tsreklam.se tar nu klivet ut och lanserar två nya hemsidor med fokus på försäljning av klasströjor och gåvokort.

Under de sista fem åren har tsreklam.se pådrivit den digitala progressen inom profilprodukter och har sett en stor ökning med mer än 400 procent i omsättning. Detta ledde till att de vann DI Gasell-priset under 2020 som enda representant för deras bransch. Efter den stora framgången är företaget nu redo att ta klivet ut i två helt nya branscher; klasströjor och gåvokort.

En av deras nyaste tillskott i familjen är klasströjor.se, en webbplats som inriktar sig på att sälja klasströjor till elever som slutar 9:an. Genom att använda sig av hemsidan kan de trycka personliga designer och således skapa ett minne för livet av sin klass. På hemsidan finns också ett mycket brett sortiment av olika färger på klasströjorna och färdiga förslag på designs och tryck.

Tsreklam.se har även lanserat hemsidan gåvokort.net som säljer gåvokort till företag. På gåvokort.net finns ett brett utbud av olika gåvokort-varianter för att passa olika behov och önskemål. Företag kan bland annat välja mellan Mannerströms gåvokort, Vinga Giftcard, Supékort eller Jopyful Giftcard, med mera. Vissa gåvokort har även en förgåva som innebär att man får en extra julgåva på köpet.

- Med våra två nya hemsidor vill vi nå ut till en bredare kundgrupp och vi hoppas samtidigt att detta ska bana väg för nya kunder. Både gåvokort.se och klasströjor.net är inom väldigt nischade branscher som haft en stor tillväxt den senaste tiden. Tack vare internet och den snabba digitala utvecklingen så kan vi också genom strategisk marknadsföring nå ut till bredare målgrupper, säger pressansvarig på tsreklam.se

Om tsreklam.se

tsreklam.se har en lång och gedigen erfarenhet av tryck- och profilbranschen. Företaget erbjuder en helhetslösning och ett brett sortiment med fokus på funktionella kvalitetsprodukter till låga priser.

Kontaktinformation pressansvarig

Namn: Jakob Ragnarsson, Marknadschef på tsreklam.se

E-post: jakob@tsreklam.se

Om PR-Direkt

Vi på PR-Direkt har gjort det enkelt för dig att lyckas med PR. Du tecknar ett PR-paket och får utmärkt exponering genom Sveriges ledande webbportaler och PR-plattformar. Resultatet blir att din nyhet, ditt företag och dina produkter når fram till rätt personer, blir omskrivna och omtalade.