2020-03-31 21:13Pressmeddelande

Torsbys kommunalråd överraskar personalen med påskpresent

Två kvinnor på bildenTorsbys kommunalråd Ann-Katrin Järåsen och Anna-Lena Carlsson

Torsbys kommunalråd Ann-Katrin Järåsen och Anna-Lena Carlsson sänder en påskhälsning till kommunens personal tillsammans med ett presentkort.

Kommunalråden vill uppmärksamma och tacka all personal i kommunen för det arbete de gör. Speciellt i dessa tider, där många fått ställa om sitt arbete och gör mycket goda insatser.

- Det är många som har det tufft, det finns personal som redan idag har gått över i andra arbetsuppgifter än de vanligen har. Vi vill göra detta som en uppmuntran till vår personal att de gör en insats i de här svåra tiderna, säger Ann-Katrin Järåsen.

Cheferna kommer att dela ut påskkortet i tid innan påsk till sin personal. Presentkortet är på 300 kr och kan användas i butikerna som tillhör näringslivsföreningen iTorsby fram till och med 31 maj 2020. Butikerna finns på olika ställen runt om i Torsby kommun.

• Det är en jätteviktig signal till näringslivet i kommunen, att man passar på att handla där, ett stöd till näringlivet, säger Anna-Lena Carlsson.

Se videon på kommunens webbplats: https://bit.ly/39s1U4c

Om Torsby kommun

Torsby kommun i Värmland ger dig stora möjligheter till en rik fritid hela året. Här kan du bo bra till en rimlig kostnad och det är nära till naturen. Det är två timmar till Oslo och flygförbindelser med hela världen. På plats i kommunen finns Torsby flygplats som har två avgångar per dag Torsby-Arlanda. Vi är 11 000 invånare i kommunen, 1 700 företag och vi har ca 1,5 miljoner gästnätter i kommunen varje år.