2020-06-10 08:21Nyheter

Circle K Europe väljer Future Ordering

Vi är glada och stolta över att Circle K Europe med 3000 enheter i 8 europeiska länder väljer vårt portföljbolag Future Ordering för att levera sin digitala tjänst Click'n'Collect. Syftet med Click'n'Collect är att svara upp upp mot kundernas nya krav på snabb och gästvänlig service.

Future Ordering erbjuder flexibla molnbaserade lösningar för självbetjäning till stora kedjor inom bla restaurang-, snabbmats-, bensinstations- och cafésegmentet. Circle K Europe blir därmed det nyaste tillskottet till Future Orderings fina kundlista bestående av bla MAX Burgers, Egon, DNB, Sticks'n'Sushi och  LêLê Street Kitchen.

Om Partnerinvest Norr

Partnerinvest Norr är ett riskkapitalbolag, aktivt i Norr- och Västerbotten, som investerar i bolag med spännande, skalbara affärsmodeller och drivna entreprenörer. Vi startade vår verksamhet våren 2010 på initiativ av Norrlandsfonden och Almi Invest. Partnerinvest Norr har god kunskap om ägarkapital och investeringar i norra Sverige.

Lena Fridlund Forsgren
INVESTMENT MANAGER