2020-01-20 12:40Nyheter

Öppet-hus-dagar i vårt Showroom!

Välkommen till
framtidens byggande!

Öppet-hus-dagar, 4–6 februari.

Vi rör oss på en mycket intressant marknad och framför oss har vi en resa med många härliga utmaningar. Vi ska bygga miljövänligt, med hög kvalitet och med modern design, dessutom till vettiga priser. Detta ställer stora krav på effektivare och smartare byggmetoder. Denna resa in i framtiden vill vi gärna göra tillsammans med er!

Som en del i den resan, bjuder vi nu in till Öppet-hus-dagar i vårt Showroom i Arlandastad. Vi kommer att ha flera av våra leverantörer på plats: allt från stomtillverkare, keramik, porslin, blandare, badrumsmöbler med flera.

Öppet-hus-dagarna sker samtidigt som Stockholm Furniture Fair. Vi tänker att detta är ett perfekt tillfälle för många att kunna kombinera detta med ett besök på mässan.

Vårt Showroom ligger på Bristagatan 14 i Arlandastad,
endast 5 min från Arlanda Airport!

I vårt Showroom hittar du bl.a:

• Part Construction (badrumsmoduler)
• PreBad (framtidens renovering av badrum)
• Isolamin (sandwichpaneler och hotellmoduler)
• Space (smarta kök och badrumsmöbler)
• Altor Industrie (badrumsmoduler i fiberkomposit)

NYHET!
Komplett hotellrumsmodul på plats

Vi visar ett nytt koncept med kompletta hotellrumsmoduler med en av de rumsmoduler som ingår i Choices nya hotell vid XPO (fd Eurostop Arlanda).

Ätbart och drickbart

Vi bjuder under dessa dagar också på enklare tilltugg och dryck.

Tisdag 4 februari, öppet hus kl. 7:00–19:00

Kika runt på alla produkter som finns i vårt Showroom. På plats finns både produkter från våra egna företag och från våra leverantörer.

• Hotellrumsmodul, badrumsmoduler, köksmoduler, badrumsinredning, granitkeramik, blandare, duschväggar, handdukstorkar, WC-skålar och mycket mer.

Onsdag 5 februari, öppet hus kl. 7:00–19:00

9:00–11:00
Frukostseminarium: Trender badrum

Granitkeramik
Vi pratar om granitkeramikens fördelar. Den är reptåligare, slagtåligare och ger allt som allt en större hållbarhet. Både när det gäller skador och miljö.

Storformat
Storformat på plattor är en trend som nu börjat få riktigt genomslag och visst är det snyggt! Men hur lätt är det egentligen att hantera dessa ganska otympliga format när det ska sättas i ett badrum? Med våra industriella produktionsmetoder är hanteringen av stora format inga problem, kanske snarare åt andra hållet.

Keramikleverantörer på plats

Anmäl ditt deltagande till temasnacket så bjuder vi på frukost.
Mejla oss din anmälan märkt "Badrumstrender" innehållande namn, telefon senast 4/2 till event@partgroup.se. Nämn då också eventuella matallergier.

Torsdag 6 februari, öppet hus kl. 7:00–17:00

9:00–11:00
Frukostseminarium: T
render kök- och badrumsmöbler

På plats finns representanter från Corian, Bosch och Siemens som pratar om sortimentsnyheter och trender inom området kök och badrum.
Anmäl ditt deltagande till temasnacket så bjuder vi på frukost.

Mejla oss din anmälan märkt "Kök - och badrum", innehållande namn, telefon senast 5/2 till event@partgroup.se. Nämn då också eventuella matallergier.

Välkomna till härliga och kreativa dagar med
framtidens byggande i fokus!

Vill du fortsätta att ta emot våra nyhetsbrev?

Vi vill gärna hålla kontakten med dig för att dela med oss av vad som händer på företagen i PartGroup och för att få visa våra fina nyheter. Om du trots allt inte vill att vi fortsättningsvis kontaktar dig, så går det bra att avregistrera dig via länken nedan.

Klicka här för att avregistrera dig

Om PartGroup

PartGroup – sex systerföretag med rationellt industrialiserat byggande i fokus. Part Construction AB erbjuder prefabricerade, objektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrum för stamrenovering. Isolamin Sweden AB erbjuder kundanpassade lösningar inom området sandwichelement samt prefabricerade bostads- och hotellmoduler. Space Interiör Sverige AB erbjuder projektanpassade köksmoduler och badrumsinredning. PCS Modulsystem hyr ut tillfälliga modullokaler. Altor Industri erbjuder prefabricerade, badrum till hotell, vårdhem, bostadsfastigheter och fartygsindustrin.

Mathias Karlsson
Sales Manager Sweden - Part Construction AB