2019-02-04 06:56Nyheter

Missa inte PartGroups Showroomsevent, 7/2, kl. 15-20

> 5 min från Arlanda flygplats
> Gratis buss från Sthlm Furniture fair

I samband med mässan Stockholm Furniture Fair vill vi bjuda på lite framtidsvisioner, inklusive mat och dryck, i vårt Showroom. Vi bjuder även på fri transferbuss från och tillbaka till mässområdet för dig som är där. Passa på att nätverka och skapa nya kontakter.

När: 7 februari, kl. 15:00-20:00 (Drop-In om du vill)
Var: PartGroups Showroom, Bristagatan 14, Arlandastad

Fri transferbuss från och tillbaka till mässområdet. Busstider och dagsaktuell info.

• 15:00 Föreläsning Per Taube.
• Visning av vår utställning.
• Diskussioner kring Framtidens byggande.
• Småplock och lite dryck.
• 20:00 Avslut

Föreläsare:
Per Taube – entreprenör med Arlanda i fokus

Klockan 15:00 Per Taube, Gelba, berättar om Arlandastad Holdings konceptutveckling på en av Sveriges mest spännande platser, granne med världen via Arlanda flygplats.

Framtidens byggande med PartGroup

Byggmarknaden har ett behov av att bygga smartare och effektivare, vi erbjuder produkter och lösningar för just det. Vi vill visa att prefabricerat är framtidens och möjligheternas byggande som också ger projekten chansen att till vettig investering få hög kvalite.

Lyxigt med prefabricerat

Part Constructions nya Lyxmodul, bland annat utrustad med stor Granitkeramik i 1200x2400 på alla väggar och golv!

Space Interiors köksmoduler, ett nytt sätt bygga kök utan avkall på kvalitet.

PreBads badrumsmoduler ger stamrenovering med valmöjligheter.

Anmäl dig senast 5/2 2019, till event@partgroup.se.

Om PartGroup

PartGroup – sex systerföretag med rationellt industrialiserat byggande i fokus. Part Construction AB erbjuder prefabricerade, objektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrum för stamrenovering. Isolamin Sweden AB erbjuder kundanpassade lösningar inom området sandwichelement samt prefabricerade bostads- och hotellmoduler. Space Interiör Sverige AB erbjuder projektanpassade köksmoduler och badrumsinredning. PreEnergi AB erbjuder system för värmeväxlare m.m. PCS Modulsystem hyr ut tillfälliga modullokaler.

Anton Lundholm
Anton Lundholm