2017-11-14 10:33Bloggpost

Referensrum Trekanten 1 av 68 rum

null

Part Construction AB: Veckans första referensrum hör till byggprojektet Trekanten, Sverige. Rummet är ett av totalt 68rum som beställts till detta projekt.Beställare: SKANSKA Sverige ABLeveransperiod: Januari till augusti 2018BildspelÄr du nyfiken på våra tidigare referensrum så hittar du dessa i vår Portfolio.

Beställare: SKANSKA Sverige AB
Leveransperiod: Januari till augusti 2018

Bildspel

Är du nyfiken på våra tidigare referensrum så hittar du dessa i vår Portfolio.

Om PartGroup

Part Construction AB erbjuder prefabricerade, objektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrumsmoduler för stamrenovering. Isolamin AB erbjuder kundanpassade lösningar inom området sandwichelement till områdena bygg & industri samt marin & offshore. Space Interiör AB erbjuder projektanpassade inredningar till hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreEnergi AB system för värmeväxlare m.m.

Anton Lundholm
Anton Lundholm