2017-11-15 07:05Bloggpost

Referensrum Sandakerveien 76 – 1 av 386 rum

null

Part Construction AB: Veckans andra referensrum hör till byggprojektet Sandakerveien 76, Sverige. Rummet är ett av totalt 386 rum som beställts till detta projekt.Beställare: Betonmast Norge ASLeveransperiod: Februari till november 2018BildspelÄr du nyfiken på våra tidigare referensrum så hittar du dessa i vår Portfolio.

Beställare: Betonmast Norge AS
Leveransperiod: Februari till november 2018

Bildspel

Är du nyfiken på våra tidigare referensrum så hittar du dessa i vår Portfolio.

Om PartGroup

Part Construction AB erbjuder prefabricerade, objektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrumsmoduler för stamrenovering. Isolamin AB erbjuder kundanpassade lösningar inom området sandwichelement till områdena bygg & industri samt marin & offshore. Space Interiör AB erbjuder projektanpassade inredningar till hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreEnergi AB system för värmeväxlare m.m.

Anton Lundholm
Anton Lundholm