2020-09-21 14:30Bloggpost

Referensrum Bråtejordet - 1 av 58 badrum

1 av 58 badrum till projektet Bråtejordet för AF Gruppen Norge AS1 av 58 badrum till projektet Bråtejordet för AF Gruppen Norge AS

Veckans första referensbadrum ingår i en order på totalt 58 badrumsmoduler till projektet Bråtejordet som PART ska producera och leverera till AF Gruppen Norge AS.

#prefabriceradebadrum #prefabriceradebadrumsmoduler #badrumsmoduler #badrum #prefab #industrielltbyggande #framtidensbyggmetoder #partconstruction #partgroup #kalix

Beställare: AF Gruppen Norge AS
Period: november 2020 till januari 2021
Antal rum: 58 badrum

Fler referensrumsbilder finner du på PARTs hemsida.

PNG-logo för Part Construction AB

Part Construction AB | Industrigatan 17, SE-952 31 Kalix | info@partab.nu www.partab.nu

Om PartGroup

PartGroup – sex systerföretag med rationellt industrialiserat byggande i fokus. Part Construction AB erbjuder prefabricerade, objektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrum för stamrenovering. Isolamin Sweden AB erbjuder kundanpassade lösningar inom området sandwichelement samt prefabricerade bostads- och hotellmoduler. Space Interiör Sverige AB erbjuder projektanpassade köksmoduler och badrumsinredning. PCS Modulsystem hyr ut tillfälliga modullokaler. Altor Industri erbjuder prefabricerade, badrum till hotell, vårdhem, bostadsfastigheter och fartygsindustrin.

Daniel Rönnqvist
Sales Manager Norway - Part Construction