2018-07-04 11:47Bloggpost

Nu är det snart dags för semester!

Sommaren är här och semestertider stundar. För oss i PartGroup innebär det en period med total nedvarvning. Under veckorna 28-31 tar vi fabrikssemester. Vi ser fram emot dessa veckor och hoppas på många lata dagar med solsken i massor, kanske en och annan kvällsfisketur på spegelblankt vatten, grillkvällar med familj, vänner och bekanta. Var och en har vi våra egna drömmar om vad vi önskar oss av sommaren. :-)

Vecka 32 är vi åter igen och ser fram emot nya utmaningar och många fina samarbeten.

Med det vill vi passa på att önska er alla en riktigt trevlig sommar!

/Part Construction AB, Isolamin Sweden AB, Space Interior Sverige AB, PreBad AB, PreEnergi AB och PCS Modulsystem AB

Om PartGroup

PartGroup – sex systerföretag med rationellt industrialiserat byggande i fokus. Part Construction AB erbjuder prefabricerade, objektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrumsmoduler för stamrenovering. Isolamin AB erbjuder kundanpassade lösningar inom området sandwichelement samt prefabricerade bostadsmoduler. Space Interiör AB erbjuder projektanpassade inredningar till hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreEnergi AB system för värmeväxlare m.m. PCS Modulsystem erbjuder tillfälliga modullokaler med bestående kvaliteter.

Anders Byström
Commercial Director PartGroup