2019-05-09 10:07Bloggpost

Isolamin hälsar välkommen till monter B2543 på VVS'19

Frank Aabo, Aabo Akustik - VVS'19Frank Aabo, Aabo Akustik - VVS'19

Isolamin Sweden AB:

Just nu befinner vi oss den danska mässan VVS´19, där vi passar på att visa upp våra produkter och berättar samtidigt mer om hur de kan ge bättre förutsättningar och tillföra riktigt bra egenskaper vid exempelvis byggnation av ventilationsanläggningar.

Mässan pågår onsdag till fredag, 8-10 maj. Befinner du dig i närheten så passa på att hälsa på!

På bilden syns Frank Aabo från Aabo Akustik. Aabo Akustik är Isolamins återförsäljare i Danmark, Tyskland, Schweiz och Österrike.

PNG-logo för Isolamin Sweden AB

Om PartGroup

PartGroup – sex systerföretag med rationellt industrialiserat byggande i fokus. Part Construction AB erbjuder prefabricerade, objektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrum för stamrenovering. Isolamin Sweden AB erbjuder kundanpassade lösningar inom området sandwichelement samt prefabricerade bostads- och hotellmoduler. Space Interiör Sverige AB erbjuder projektanpassade köksmoduler och badrumsinredning. PCS Modulsystem hyr ut tillfälliga modullokaler. Altor Industri erbjuder prefabricerade, badrum till hotell, vårdhem, bostadsfastigheter och fartygsindustrin.

Anders Byström
Commercial Director - PartGroup