2019-05-02 06:28Bloggpost

En badrumsmodul anländer till byggplatsen

Stakkevollvegen 301-303, TromsøStakkevollvegen 301_303, Tromsø

Part Construction:

Häromdagen fick vi från en av våra kunder, TotalRenovering AS, lite fina bilder på inlyft av badrumsmoduler som PART har levererat. Byggprojektet heter Stakkelvollvegen 301-303 och ligger i Tromsø.

PART levererar 62 badrum av två olika typer till detta lägenhetsprojekt. Badrummen är inredda med fina materialval där allt är färdigmonterat på plats från fabrik.

Den första inplanerade leveransen var denna som bilderna från förra veckan visar, sista leverans sker i vecka 21.

Stakkevollvegen 301_303, Tromsø. Foto: Thomas Olsen

Badrumsmodulen görs redo för att lyftas från lastbilen. Foto: Thomas Olsen

Stakkevollvegen 301_303, Tromsø. Foto: Thomas Olsen.

Badrumsmodulen lyfts in i byggnaden. Foto: Thomas Olsen.

Stakkevollvegen 301_303, Tromsø. Foto: Thomas Olsen.

Badrumsmodulen injusteras på sin slutliga plats. Foto: Thomas Olsen.

Stakkevollvegen 301_303, Tromsø

Insida i en av de två olika badrumstyper som levereras till Stakkevollvegen.

PNG-logo för Part Construction AB

Om PartGroup

PartGroup – sju systerföretag med rationellt industrialiserat byggande i fokus. Part Construction AB erbjuder prefabricerade, objektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrum för stamrenovering. Isolamin Sweden AB erbjuder kundanpassade lösningar inom området sandwichelement samt prefabricerade bostads- och hotellmoduler. Space Interiör Sverige AB erbjuder projektanpassade köksmoduler och badrumsinredning. PreEnergi AB erbjuder system för värmeväxlare m.m. PCS Modulsystem hyr ut tillfälliga modullokaler. Altor Industri erbjuder prefabricerade, badrum till hotell, vårdhem, bostadsfastigheter och fartygsindustrin.

Andreas Mårtensson
Head of Sales - Part Construction AB