2021-01-01 09:37Pressmeddelande

Parken Zoo väljer Reach som partner för sociala medier 2021

Parken Zoo utlyste under hösten 2020 byråpitch för val av samarbetspartner inom sociala medier och digital marknadsföring. I hård konkurrens med 2 andra byråer gick uppdraget till Reach Media Group.

Avtalet avser aktiviteter som utförs under år 2021 och innehåller allt från varumärkesstärkande till direkt säljrelaterade koncept.
- Vi är mycket imponerade av Reach. De aktiviteter som vi redan utfört tillsammans under halloween har gett
mycket goda resultat. Reach har kreativ höjd i kombination med proffsigt och snabbt genomförande kunnat öka antalet besökare till parken. Vi ser fram emot att aktivera en rad kreativa koncept och räknar med samma goda utfall under hela 2021, säger Sofia Larsson, VD på Parken Zoo.

- Vi är otroligt glada att få hjälpa Parken Zoo nå sina mål. Jag har en nära relation till parken då jag växt upp med parken under barndomsåren i Eskilstuna och besökt den som artist. Nu kan jag upplysa fler om allt det roliga på Parken Zoo, säger Viktor Frisk, Reach.

Om Reach Media Group
Reach är framtidens sociala medier-byrå som med hjälp av kreativt och positivt content alltid ska påverka människor och företag att göra lite bättre.

Jennie Sinclair, VD Techposition & Reach Media Group

Sofia Larsson, VD Parken Zoo
Mobil +46 70 717 71 48

Om Parken Zoo